יזמי Puls- איתי הירש(מימין) ואייל רונן
יזמי Puls- איתי הירש(מימין) ואייל רונן
הודעה לעיתונות

Puls גייסה 50 מיליון דולר בסבב גיוס שלישי בכדי לספק תמיכה לכל מוצר חשמלי ביתי בארצות הברית

גיוס ההון הגדול, אותו הובילה Tamasek, יאפשר לבסס את Puls, המספקת שירותי טכנאי מיידי בבתים, כמותג המוביל בתחום בארה"ב עבור צרכנים, קמעונאים ויצרנים המעוניינים בחוויית לקוח רציפה לאורך מחזור החיים של מוצרי אלקטרוניקה וסלולר

חברת הסטארט-אפ Puls, המספקת שירותי תמיכה חכמים מקצה לקצה למוצרי חשמל ביתיים בארצות הברית, גייסה 50 מיליון דולר בסבב גיוס הון שלישי (Series C). Tamasek, הובילה את סבב הגיוס, לצד משקיעים קיימים - Sequoia Capital, Red Dot Capital, Samsung NEXT ו-Viola Ventures. סבב הגיוס כלל גם משקיעים חדשים, Hanaco Ventures ו-Hamilton Lane. לאחר סבב הגיוס הנוכחי מסתכמים גיוסי החברה ב-93 מיליון דולר.

Puls פיתחה פלטפורמה טכנולוגית מקיפה הכוללת אלגוריתמים ייחודיים, המתאמים באופן מושכל בין צרכנים הזקוקים לשירות כלשהו עבור מכשיר חשמלי לבין טכנאי מתאים מבחינת מיקום, מיומנות, חלפים וידע על מנת לספק שירות מיידי ללקוח. באמצעות הטכנולוגיה הייחודית, החברה מתחייבת לספק את השירות 7 ימים בשבוע בחלונות זמן מידיים של כ60 דקות. הפריסה של Puls ברחבי ארצות הברית כוללת כיום יותר מ-2,500 טכנאים מוסמכים ביותר מ-50 אזורים עירוניים בארצות הברית, ומספקת התקנה ותיקונים באותו היום עבור מאות מוצרים בעלי קצב צמיחה גבוה – כולל מכשירי סמארטפון, טלוויזיות, אנטנות, שערים חשמליים ומוצרים ביתיים חכמים דוגמת רמקולים המופעלים בפקודות קוליות, פעמוני דלת מבוססי מצלמת וידאו, מנעולים ללא מפתחות, מצלמות AI, תרמוסטטים חכמים ומערכות אבטחה.

Puls הוקמה בשנת 2015 על-ידי איתי הירש ואייל רונן, צוות יזמים בעלי ניסיון בהקמה וניהול של חברות וצוותים בינלאומיים בתחום ה-B2C. החברה מעסיקה 100 אנשי פיתוח, תפעול ושיווק במטה בסן פרנסיסקו, במשרדיה בסן דייגו ובמרכז הפיתוח ברמת גן, הכולל 35 עובדים. בכוונת החברה לגייס בישראל בשנה הקרובה כ-15 מפתחים, מומחי דטה-סיינס ו-BI בכדי לשדרג את יכולות הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה ולתמוך בצמיחה המואצת שלה בארה"ב.

ההשקעה החדשה תסייע ל-Puls לספק תמיכה לכל שלבי החיים של מכשירים והתקנים חשמליים – החל מההדגמה והרכישה, דרך האספקה וההתקנה ועד התיקונים והשדרוג. Puls ממנפת שתי מגמות על: התפשטות נרחבת של מכשירים מקושרים וציפיות הולכות וגדלות מצד צרכנים לקבל שירות מיידי לפי דרישה. בנוסף, רשתות קמעונאות גדולות ויצרני המכשירים מעוניינים לשמר עם צרכני מוצרי האלקטרוניקה הביתיים קשר ארוך טווח שלא מסתיים במעמד המכירה. לכן שירותים דוגמת תמיכה בהתקנה, הדרכה ותיקונים לכל אורך חיי המוצר, אותם מספקת Puls מסייעים לרשתות וליצרנים להשיג מטרה זו.

אייל רונן, מייסד משותף ומנכ"ל Puls, מסר: "Puls פועלת בנקודת המפגש בין השוק לשירותים לפי דרישה, שגודלו מוערך ביותר מ-400 מיליארד דולר, לבין השוק לאוטומציה ביתית, שהיקפו מוערך בכ-50 מיליארד דולר. בסוף שנת 2018, צפויים להיות 11 מיליארד מכשירים מקושרים בעולם – יותר ממספר האנשים בכדור הארץ. על פי התחזית, מספר זה יוכפל עד שנת 2020, אז יהיו במשק הבית הממוצע 50 מכשירים מקושרים. מצב זה ייצור צורך עצום בשירותי אינטגרציה, תמיכה ותיקונים שאותם מציעה Puls".

אייל רונן הוסיף: "ככל שצרכנים הופכים יותר תלויים במכשירים חשמליים בכל היבט של חיי היומיום שלהם, העולם נזקק למודל חדש של שירות. אף אחד לא צריך לחצות במכונית את העיר ולעמוד בתור בכדי לדבר עם מומחה, או לחכות שעות או ימים בבית להגעת טכנאי מקומי. Puls הופכת את חוויית השירות לרציפה, מהירה ואמינה. בכוונתנו להיות השירות היחיד לו צרכנים יזדקקו עבור כל דבר עם כפתור 'on'".

בקרו באתר החברה: www.puls.com.

לפרטים נוספים:
אורי מאירוביץ', 054-6400070
משרד אורי מאירוביץ' יחסי ציבור, טל. 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.