מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 05/09/2018 13:09
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

בודקי ה-Crowd Testing של אפלאוז נבחרו לביצוע בדיקות האיכות וחווית המשתמש של חברת אתרי האירוח הגלובלית Selina

חברת אפלאוז, המספקת שירותי בדיקות איכות ובדיקות חווית משתמש במודל Crowd Testing, נבחרה לספק שירותי בדיקות איכות וחווית לקוח עבור חברת Selina, המנהלת אתרי אירוח ייחודיים ברחבי העולם.

Selina, אשר הוקמה על ידי יזמים ישראלים וצומחת במהירות, מפעילה 25 אתרי אירוח ברחבי העולם (ועוד עשרות נוספים כבר בדרך), המציעים דרך חדשה לחוות את העולם בהתאם לעידן הגלובלי. כדי לספק את החוויה המקסימלית פיתחה החברה אפליקציה המאפשרת לתכנן ולהזמין במקום אחד את חווית הטיול המלאה, כולל הזמנת חדרים וחללי עבודה באתרים בניהול Selina לצד פעילויות פנאי.

במסגרת הסכם ארוך טווח שנחתם לאחרונה תספק אפלאוז צוות בודקים גלובלי, כולל בודקים באזורים מרוחקים כמו דרום אמריקה, שם נמצאים כיום רוב אתרי האירוח של Selina. באמצעות צוות הבודקים המגוון בקהילת הבודקים של אפלאוז יריצו הבודקים תסריטי בדיקה לבדיקת האפליקציה עם מגוון מכשירי סלולריים ומחשבים, סוגי רשתות, אמצעי תשלום מגוונים ומאפייני שימוש נוספים במטרה להבטיח חווית שימוש רציפה ואיכותית. בנוסף מבצעים הבודקים בדיקות פונקציונאליות וגם Exploratory Testing – ניסיון של הבודקים 'לשבור את המערכת' ולזהות אזורים שלא מכוסים בבדיקות.
"אנו פועלים במתכונת של סטארט-אפ עם צוות לא גדול. בשלבים הראשונים של הפיתוח ביצענו בדיקות לאפליקציה באמצעות צוות בתוך הארגון. כיסינו חלק מסוים של הבדיקות, אך רצינו לבצע בדיקות נרחבות ומעמיקות יותר", אומר שי גוטסדינר, סמנכ"ל טכנולוגיות, Selina. "מצד שני, גיוס של צוות QA דורש הרבה זמן וכסף. יש כאן אפקט אקורדיון – צורך בגיוס מהיר מאוד של צוותים בעלי מאפיינים מגוונים גם בדרום אמריקה וגם בישראל לתקופה קצרה יחסית. ברגע שראינו שהכיסוי הפנימי לא מספק ולא מכסה את כל התסריטים והמכשירים, הבנו שאנו יכולים להיעזר בשירות Crowd Testing כמו של אפלאוז".
"הערך הגדול שמתקבל מאפלאוז הוא משוב של בודקים מהעולם האמיתי, המדמים את הלקוחות שלנו הנמצאים בכל העולם. מטייל שנמצא בדרכים יזכה לחוויה שונה לחלוטין מזה שנמצא בבית באירופה", מוסיף
גוטסדינר. "אפלאוז הצליחו להוכיח לנו את הערך והחזר ההשקעה במהירות גדולה. העלינו באופן כמעט מיידי 20 טסטרים על המערכת ובמחזור בדיקות אחד, תוך כמה ימים, כיסינו כמעט את כל הבאגים, אשר לחלקם לא היינו נחשפים ללא השגת הפיזור הגיאוגרפי שהשגנו עם אפלאוז.
לדברי גוטסדינר, "חודשיים מאז השקת האפליקציה, ועוד בטרם קידום מאסיבי שלה, חווית המשתמש החלקה והייחודית של האפליקציה באה לידי ביטוי בשיעורי המרה גבוהים ובגידול משמעותי בהכנסות עבור החברה. אנו נערכים כעת להמשך פיתוח האפליקציה וגם לפיתוח השירותים באתר האינטרנט של החברה, והכיסוי הנרחב של אפלאוז יעמוד לרשותנו כדי לקצר זמן להשקה ולהבטיח חווית משתמש עשירה".

אודות אפלאוז
אפלאוז (Applause) מספקת פתרון פורץ דרך לביצוע בדיקות איכות ובדיקת חווית משתמש לאפליקציות מובייל, ווב, יישומים ארגוניים, חנויות מקוונות ופתרונות IOT באמצעות גישת CrowdTesting הנשענת על קהילה מנוהלת של למעלה מ- 300,000 מומחים המספקים שירותים על פי דרישה. אפלאוז מספקת ללקוחותיה תובנות אותנטיות, הנסמכות על בדיקות אנושיות אמיתיות בכל שלב של פיתוח התוכנה. באמצעות קהילת המומחים של אפלאוז יכולים ארגונים לבצע מגוון עצום של בדיקות על פי כל מאפיין נדרש, החל משפת מערכת ההפעלה, סוג ההתקן ועד מאפיינים אנושיים ייחודיים. לקוחות המשתמשים בפתרונות של אפלאוז נהנים מחוויות דיגיטל ברמה גבוהה, הבונות נאמנות לקוחות, מאיצות חדשנות ומגדילות הכנסות.
אפלאוז הוקמה ומנוהלת על ידי הישראלי דורון ראובני. מטה החברה ממוקם בבוסטון. בישראל פועלת החברה בקרב חברות סטארט אפ ועד גופי אנטרפרייז. למידע נוסף https://www.applause.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.