הודעה לעיתונות

אלגומייזר רוכשת את הסטארט אפ ViewBix

שווי ViewBix המשתקף מהעסקה – כ-2.5 מיליון דולר

חברת אלגומייזר, חברת טכנולוגייה מובילה בתחום הבינה המלאכותית, הוידאו, אימג׳ינג ווירטואליזציה, ונסחרת בתל אביב חתמה על הסכם לרכישת הסטארט אפ ViewBix העוסק בטכנולוגיות וידאו מתקדמות.

במסגרת העסקה תרכוש אלגומייזר את האחזקה ב-ViewBix תמורת הקצאת מניות. אלגומייזר לבעלי ViewBix. אלגומייזר תקצה לבעלי ViewBix 1,490,600 מניות לפי מחיר של 6 ש"ח למניה, אשר משקפים שווי של כ-2.5 מיליון דולר ל-ViewBix.

ViewBix הוקמה בשנת 2011 על ידי יונתן סטפנסקי והלל שיינפלד . החברה פיתחה פלטפורמת וידאו אינטראקטיבית, מוגנת פטנטים, המעניקה אפקטיביות גבוהה יותר לסרטוני ווידאו באינטרנט. הפלטפורמה תומכת הן בסרטונים מוכנים והן בשידורים חיים (Live Video). שימוש מאסיבי בטכנולוגיה זאת, באמצעות מספר רב של גופים מלמד כי הפלטפורמה גורמת לשיעורי תגובה לווידאו גבוהים יותר מהמקובל בסרטוני וידאו, ותוך כדי התהליך מאפשרת איסוף וניתוח מידע לגבי כל פעולה אינטראקטיבית שבוצעה במהלך הצפייה בוידאו.

מערכת המדידה הכלולה בפלטפורמה מודדת ומנהלת כבר כיום מיליוני אינטראקציות של הצופים בווידאו, וכבר הוכיחה כי הוספת אינטראקטיביות מסוג זה לסרטוני וידאו גורמת להעלאה משמעותית בביצועי הקמפיין.

נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר: "פעילות ViewBix הינה פעילות סינרגטית לפעילות קבוצת אלגומייזר. כמי שמובילים בתחומי בינה המלאכותית, הוידאו, האימג׳ינג ווירטואליזציה בייחוד בתחום הפרסום באינטרנט, אנו מזהים את הפוטנציאל הרב הגלום בתכני וידאו. עם זאת, טרם נעשה שימוש אפקטיבי בתכנים אלו לצרכי פרסום מדיד. הכלים של ViewBix מאפשרים לראשונה למפרסמים לקבל תובנות מעמיקות בנוגע למעורבות הצופים במטרה לקבל תמונה טובה יותר ולשפר את האופטימיזציה של הקמפיינים".

בנד הוסיף: בכוונתינו לשלב בקרוב את הכלים של ViewBix בסל המוצרים של קבוצת אלגומייזר כולה על מנת להרחיב את סל הפתרונות ללקוחותינו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.