מפרסם: אני ואתה - מפלגת העם הישראלית
תאריך: 14/09/2018 17:17
עדכון: 15/09/2018 12:04
נושא: חדשות, מפלגות
הודעה לעיתונות

מפלגת אני ואתה - קול קורא לעיתונאיות ולעיתונאים בישראל : תהיו עיתונאים!

מפלגת אני ואתה מתריעה שוב ושוב על תהליך קץ העיתונות החופשית והדמוקרטית בישראל המעלה שוב ושוב את אנשי ההון-שלטון-עיתון ומשתיק ואף מבזה את אנשי העם היוצאים כנגדם.

כך נעלמת לה הלכה למעשה הדמוקרטיה החופשית בישראל, על כל ההשלכות של תהליך חמור זה עלינו כפרטים ועל כלל חברה הישראלית - בתוכה ומחוצה לה. במשבר זה ופתרונו
טמונה גם ההזדמנות לחברה הישראלית.

אחת התופעות הבולטות והבוטות במציאות זאת, המנציחה ואף מעצימה את ההון-שלטון והלאומנות הינו שיתוף הפעולה המתמשך והחמור של חלקים בכירים בעיתונות עם קמפיין הקאמבק השערורייתי של מר אהוד ברק - שהוא אחד האחראים הראשיים למשבר הדמוקרטי-חופשי-לאומני בישראל.

פעם אחר פעם ניתנות הבמות הראשיות בעיתונות המודפסת ובמדיה לאיש החתום אולי יותר מכל איש אחר על הקמת, הכשרת והנצחת ממשלות נתניהו-ליברמן - איש של הון שלטון אשר הקים הלכה למעשה את ממשלת נתניהו-ליברמן בשנת 2009, תוך שהוא בוגד בערכים שהיה אמור לייצג, ועושה לעצמו, "לביתו" ולהרס החברה הישראלית בשם "המדינה האחת".

איש שיותר מכל אחראי עם אולטימטום 48 השעות שלו ועוד להתדרדרות האינתיפאדה השנייה ועליית הימין הקיצוני לשלטון בישראל; איש מגדלי ההון-שלטון והלאומנות גם יחד, איש הנוכלות פוליטית של "הזקנה ששכבה במסדרון בית החולים בנהריה" וקונצ'רטו "הקיסר" - ולא בביצוע של רובינשטיין או "איינשטיין החברתי".

אדם יכול שיהא גיבור בקרב, אך בד בבד אדם לא ראוי כמאמרו של ישעיהו ליבוביץ. בהתאמה - מר ברק ממש אינו עני המשיב את אבידת החברה הישראלית ואף נהפוך הוא – הוא אינו כובש את יצרו לתאוות השלטון ונחזה למצער כאדם לא ראוי ולא הגון המקבל במות באורח המסכן את הסיכוי לשינוי מהותי בישראל.

במצב דברים זה היה זה אך ראוי לצפות שעיתונות בכירה ובעלת כוח והשפעה מירבי תצמצם עד למינימום הכרחי אם בכלל את הבמות הניתנות להגיגיו של מר ברק, על הקמפיין הריק והתמוה שהוא מנהל זה למעלה משנה וחצי כנגד ממשלה שהוא עצמו יצר, קידם והכשיר הלכה למעשה; וככל שניתנת כבר במה - הרי שתהא זאת במה עיתונאית צולבת, נשכנית וראויה למר ברק ולשכמותו.

במקום זאת אנו רואים שוב ושוב השתקה מזה של מפלגת אני ואתה ומנגד קידום בלתי מתקבל על הדעת באורח מפנק, אנטי-עיתונאי ואנטי חדשותי של אחד מגדולי מהרסי החברה הישראלית במאה ה-21, המציג עצמו ו/או מוצג במופע של נוכלות פוליטית מן המעלה הראשונה -כאלטרנטיבה! לממשלה שהוא וחבר מרעיו הקימו הלכה למעשה והיו שותפים מרכזיים למופע קודם שלה, תוך שהם הורסים את האפשרות להקמת אלטרנטיבה שניתנה בידם. אכן אין גבול לאבסורד.

במצב דברים זה ראוי לעשות וקודם כל לקרוא לעיתונאיות ולעיתונאים שרוח העיתונות החופשית והדמוקרטית מפעמת בהם - לעשות חשבון נפש ביחסם למפלגת אני ואתה ולחדול משיתוף הפעולה עם מר ברק ונוכלים פוליטיים ועזי מצח שכמותו - לאלתר.

תהיו רשות רביעית לא פורמלית השומרת על שלטון העם, ולא רשות של הון-שלטון-עיתון המגינה על שלטון אנשי ההון על העם. פשוט תהיו עיתונאים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אני ואתה - מפלגת העם הישראלית.