מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 20/09/2018 08:25
נושא: טכנולוגיה והייטק
משה גבריאלוב, יושב ראש מועצת המנהלים של ווינד ריבר. קרדיט צילום: יח"צ
משה גבריאלוב, יושב ראש מועצת המנהלים של ווינד ריבר. קרדיט צילום: יח"צ
הודעה לעיתונות

ווינד ריבר מודיעה על הקמת מועצת מנהלים בראשותו של משה גבריאלוב הישראלי

מנהלים בכירים בתעשייה יפקחו על הכיוון האסטרטגי של חברת התוכנה שיצאה לעצמאות לאחר מכירתה על ידי אינטל

ווינד ריבר (Wind River) - מובילה באספקת תוכנה IoT (אינטרנט של דברים) עבור תשתיות קריטיות, הודיעה על הקמת מועצת מנהלים (דירקטוריון) וועדה מייעצת. המינויים באים בעקבות רכישת ווינד ריבר לאחרונה על ידי TPG Capital מאינטל.
הדירקטוריון והוועדה המייעצת יספקו זווית ראייה רחבה והנחיה לגבי הכיוון האסטרטגי השוטף של ווינד ריבר. הם גם ימלאו תפקיד חשוב בסיוע לחברה בעבודה עם לקוחות להאצת ההתפתחות של התקנים אוטומטיים עבור מערכות אוטונומיות ברחבי מגוון רחב של שימושים.
כל חבר בולט בתחומו ומביא מומחיות רחבה ומוכחת בניהול בכיר ובטכנולוגיה כדי לסייע לווינד ריבר, תוך ייצוג התחומים העיקריים של עסקי החברה. מינויים אלה, שמצטרפים אל ג'ים דוגלס, נשיא ומנכ"ל ווינד ריבר, כוללים את הבאים:

  • משה גבריאלוב (יושב ראש פעיל) – כיהן כנשיא ומנכ"ל חברת ,Xilinx בה הוביל את החברה דרך טרנספורמציה אסטרטגית ותפעולית נרחבת, שבאv לביטוי בהגדלה משמעותית של שווי השוק שלה לקרוב ל- 20 מיליארד דולר. לפני Xilinx הוא היה סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של חטיבת האימות בחברתCadence , ולפני כן היה מנכ"ל חברת Verisity, בה הוביל את הפיכתה מחברה פרטית קטנה דרך הנפקה מוצלחת בנאסדק כשהיא מספקת ברציפות גידול בהכנסות וברווחים, עד למכירתה ל- Cadence תמורת 315 מיליון דולר.
  • אפשין מוהבי (Afshin Mohebbi) - כיהן כנשיא וסמנכ"ל תפעול של Qwest Communications International . קודם לכן היה נשיא ומנהל כללי של שווקי הממלכה המאוחדת בבריטיש טלקום ,(BT) וחבר בהנהלת החברה. לפני קודם לכן היה נשיא ומנהל כללי של החטיבה העסקית שלBT . הוא מכהן כיום כיועץ בכיר ל- ,TPG Capital וחבר במועצות המנהלים של החברותDish Network, Digital Realty, Soraa, Artel, Apollo Towers, RCN Grande, ו- Wharf T&T.
  • נהאל ראג' (Nehal Raj) - שותף ב- TPG העומד בראש קבוצת הטכנולוגיה של החברה, ומוביל את פעילויות השקעותיה בתחום הטכנולוגיה ברחבי פלטפורמות ההשקעות הפרטיות שלה ((TPG Capital, TPG Growth, The Rise Fund. כיום הוא דירקטור ב-C3 IoT, Domo, Dreambox Learning, EverFi, Sutherland Global Services, WellSky, Zscaler ויושב ראש Noodle Analytics. בעבר היה דירקטור בחברות Aptina Imaging, CCC Information Services, Decision Insight Information Group, IMS Health, Intergraph, Symbility Solutions.
  • ארט היידריך (Art Heidrich) – מתמקד בהשקעות טכנולוגיה ברחבי פלטפורמות ההשקעות הפרטיות של TPG. הוא היה או עדיין מעורב בהשקעות TPG ב- Advent Software, C3 IoT, Eze Software, IMS Health, RefleXion Medical, Sonatype, Vertafore ו- WellSky. לפני שהצטרף ל- TPG הוא עבד בקבוצת הטכנולוגיה של מורגן סנטלי, שם ייעץ וביצע מיזוגים ורכישות, וכן טרנזקציות פיננסיות תאגידיות.
  • מארק פילדס (Mark Fields)- יועץ לדירקטוריון. כיהן כנשיא ומנכ"ל של יצרנית המכוניות Ford, והיה חבר במועצת המנהלים של החברה. הוא הצטרף לפורד ב- 1989 והתקדם דרך מספר תפקידי ניהול בכירים, כולל סגן נשיא בכיר ונשיא ליבשת אמריקה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל של Premier Automotive Group ו-Ford Europe, ונשיא ומנכ"ל Mazda. הוא מכהן כיום כיועץ בכיר ל- TPG וכדירקטור בחברות הפורטפוליו הבאות שלה: Ellucian, Fleetpride, ATD ו- Transplace. הוא מכהן גם כדירקטור עצמאי בחברת Qualcomm.

"לכבוד לי לקדם בברכה מנהיגים רבי הישגים אלה למועצת המנהלים בתקופה חשובה ומרגשת זאת בהיסטוריה של ווינד ריבר", אמר ג'ים דוגלס. "הייעוץ שלהם, המבוסס על הבנה עמוקה של שווקינו המתפתחים וטרנספורמציות דיגיטליות של הלקוחות, יהוו יתרון משמעותי כשאנו יוצאים לשלב הבא שלנו כחברה עצמאית. יצירת מועצת מנהלים זאת נותנת ביטוי לצעדים בהם אנו נוקטים כדי לבסס את ווינד ריבר כספקית התוכנה המובילה עבור תשתיות קריטיות".
"זו זכות עבורי להצטרף לדירקטוריון כיושב ראש פעיל, ולעבוד עם ג'ים והצוות המעולה שלו", אמר משה גבריאלוב. "אני מעריך את החזון אותו התוותה החברה כדי להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים ברחבי העולם, עם פורטפוליו המוצרים הייחודי והמשבש שלה. אני מצפה לשתף בניסיוני בחברות צומחות ומשתנות, ולתרום להצלחת הפרק הבא של ווינד ריבר".
"ווינד ריבר הייתה חלוצה במרחב התוכנה במשך עשרות שנים, ובנתה בסיס לקוחות יוצא מן הכלל של חברות מובילות בתעשייה, המסתמכות על ווינד ריבר עבור הטכנולוגיה שמעצימה תשתיות מודרניות חשובות", אמר נהאל ראג'. "אנו מצפים לעבודה עם ג'ים דוגלס, משה גבריאלוב ושאר חברי הדירקטוריון, כדי לסייע לחברה לממש הזדמנות שוק עצומה זאת".

אודות ווינד ריבר
ווינד ריבר היא מובילה עולמית באספקת תוכנה עבור אינטרנט של דברים (IoT). הטכנולוגיה של החברה הפעילה את ההתקנים (devices) המאובטחים והבטוחים ביותר בעולם מאז 1981, והיא נמצאת ביותר מ- 2 מיליארד מוצרים. ווינד ריבר מציעה פורטפוליו מקיף של תוכנות מהקצה-עד הענן, הנתמך על ידי שירותים מקצועיים ותמיכה ברמה עולמית, ואקוסיסטם שותפים רחב. הטכנולוגיה והמומחיות של ווינד ריבר מאיצות טרנספורמציה דיגיטלית של מערכות תשתית קריטיות שדורשות את הרמות הגבוהות ביותר של בטיחות, אבטחה, ביצועים ואמינות.
כדי לדעת יותר, בקרו ב- www.windriver.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.