הודעה לעיתונות

Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company מוסיפה מנהלים בקווי מוצרים ובשירותים חשובים

בוסטון, 18 בספטמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company (BHSI) הודיעה היום על הרחבה נוספת של צוות ההנהלה שלה בדובאי עם המינוי של בכירים כדי למלא תפקידים בקווי מוצרים ובשירותים חשובים.
"בניית בסיס חזק של יכולות שירות וידע ומומחיות מקומיים קריטית לתוכניות ארוכות הטווח של BHSI במזרח התיכון", אמר מרק בריי, נשיא, BHSI, אסיה המזרח התיכון. "מאז ש- DIFC BHSI התחילה לפעול בפברואר, בנינו צוות דינמי וחזק כדי להביא את החוזק הפיננסי וההון שאין כמותם של DIFC BHSI למזרח התיכון".

"חברי הצוות החדשים שלנו בדובאי מגלמים את היכולות המצוינות והאופי החזק ש-BHSI והלקוחות שלנו מעריכים כל כך", אמר אלסנדרו צ'רסה, מנהל עסקים בכיר, BHSI המזרח התיכון. "הם יובילו את הפעילות שלנו להבאת ההתמקדות ארוכת הטווח, החיתום בתחומי הביטוח הרבים והמצוינות בשירות של BHSI ללקוחות ברחבי המזרח התיכון. אנחנו שמחים לקבל אותם אצלנו".

המינויים החדשים של BHSI הם:

  • אייזלינג מלון, מנהל ביטוחי מנהלים ומקצועיים. אייזלינג היה קודם מנהל חבות מקצועית סייבר המזרח התיכון וצפון אפריקה וחתם בכיר ב-AIG MEA Limited. לאייזלינג מצטרף ג'ו סאאב, חתם בכיר.
  • אמיר אדור, מנהל ביטוחי תאונות. הוא היה קודם מנהל ביטוחי תאונות וחתם אזורי של תאונות באזור המזרח התיכון ואפריקה ב-QBE Insurance (Europe) Limited. לאמיר מצטרף מוחמד חנון, מנהל חיתום בכיר.
  • קרלוס בלטרן, מנהל ביטוחי נכסים מסחריים. קרלוס היה קודם סגן נשיא, חיתום רכוש ותאונות ב-Chubb אמריקה הלטינית.
  • מינקשי סרינת, מנהל ביטוחים ימיים. לפני BHSI, מינקשי היה מנהל הביטוחים הימיים (המפרץ וסעודיה) ב-AXA Insurance Gulf.
  • קפיל פלתינקל הוא מנהל האנרגיה והבניין. קפיל היה לאחרונה מנהל סיכוני אנרגיה והנדסה של המרכז הערבי ב-AIG. לקפיל מצטרפת אנורנדה סקר, חתמית בכירה.
  • פרותווירג' מור, מהנדס סיכונים בכיר. פרותווירג' מצטרף ל-BHSI מ-Allianz Global Corporate Specialty שם היה מהנדס בקרת נזקי רכוש.
  • ג'ון לואיס, מנהל התביעות. ג'ון היה קודם מנהל התביעות ב-Zurich Insurance DIFC דובאי.

מוקדם יותר השנה, BHSI הודיעה על המינוי של אלסנדרו צ'רסה למנהל עסקים בכיר (SEO) ושל נירג' ידבנדו כסגן SEO ומנהל ביטוחי צד ג' במזרח התיכון, שניהם בדובאי. אלסנדרו גם מנהל את ביטוחי צד א' באזור אסיה המזרח התיכון הרחב של BHSI, שכולל את המרכזים האחרים של BHSI בהונג קונג וסינגפור וגם את הפעילות של BHSI במלזיה ומקאו.

למידע נוסף, התקשרו עם [email protected]

Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company (www.bhspecialty.com) מספקת ביטוחי רכוש מסחרי, תאונות, אחריות מקצועית של אנשי רפואה, ביטוח מנהלים וביטוחים מקצועיים, ביטוחי ערובה, נסיעות ותוכניות, ביטוח לשיעור נזקים רפואיים וביטוח לבעלי בתים. התנאים בפועל והסופיים של הכיסוי בכל סוגי הביטוחים עשויים להשתנות. באזור אסיה המזרח התיכון היא חותמת על הנייר של Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company, שמחזיקה בדירוגי איתנות פיננסית של A++ מ-AM Best ו-+AA מ-Standard & Poor’s. המטה של Berkshire Hathaway Specialty Insurance נמצא בבוסטון ויש לה משרדים באטלנטה, אשוויל, בוסטון, שיקאגו, יוסטון, אינדיאנפוליס, אירביין, לוס אנג'לס, ניו יורק, סן פרנסיסקו, סן רמון, סיאטל, סטיבנס פוינט, אוקלנד, בריסביין, דובאי, דבלין, דיסלדורף, הונג קונג, קואלה לומפור, לונדון, מקאו, מלבורן, מינכן, פרת, סינגפור, סידני וטורונטו.

נתונה לרגולציה של רשות השירותים הפיננסיים של דובאי. למידע נוסף, התקשרו עם [email protected]

אנשי קשר
Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company
JoAnn Lee, +1 617-936-2937

מקור: Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180917005845/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.