הודעה לעיתונות

איך לוקחים משכנתא לאחר הפטר?

עברתם פשיטת רגל ועכשיו רוצים לחזור למציאות? רוצים להתחיל את החיים מחדש ולקחת משכנתא? אז שמי מרטין בוקסדורף, אני יועץ משכנתאות מומחה בליווי פושטי רגל לאחר הפטר. אני רוצה בכתבה הזו להדגיש כמה נקודות חשובות.

משכנתא אחרי פשיטת רגל:

אם אתם כבר אחרי הפטר, אני אשמח להיות האיש שישיג לכם משכנתא וילווה אתכם לקניית הבית שלכם. אני מתמחה כבר כמעט עשר שנים בליווי של פושטי רגל לשעבר ואני כבר ליוויתי מאות פושטי רגל לשעבר בקבלת משכנתא.

איך הדברים עובדים?

לקחת משכנתא לאחר הפטר זה אחד הדברים המורכבים שיש בעולם הפיננסים. בדיוק מהסיבה הזו אני נכנס לתמונה. אני לוקח מכם את המסמכים הנדרשים והולך איתם להפעיל את הקשרים שלי בבנקים כדי להשיג לכם אישור משכנתא.

חשוב להבין שאכן מדובר בפרוצדורה מורכבת וצריך הרבה מאוד הבנה ומומחיות בעבודה עם פושטי רגל לשעבר כדי להשיג משכנתאות לאחר פשיטת רגל. אני עושה את זה כבר כמעט 10 שנים ויש לי רקורד של מאות משכנתאות של אנשים שעברו פשיטת רגל.

כמה זמן לאחר ההפטר?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שיכולות לעלות לאחר פשיטת רגל היא כמה זמן צריך לעבור מרגע ההפטר עד שניתן לקבל משכנתא? התשובה היא לא חד משמעית, אם אתם שואלים בבנקים אז התשובה היא בערך 7 שנים, עד שזה יימחק מהבי די איי.

אם אתם שואלים אותי, אז אני מצליח בדרך כלל משכנתא לאחר שעברו פחות או יותר סביב ה3 שנים מרגע ההפטר. כלומר הדברים הם יחסית נזילים ותלויים בהרבה מאוד פרמטרים שאין טעם לדבר על הכול עכשיו. אבל בגדול, סביב 3 שנים- אני כבר מצליח להוציא משכנתא.

למה אני כן ואתם לא?

למקרה שאתם חושבים לעצמכם איך בדיוק אני מצליח להוציא אישורי משכנתא כשאתם לא מצליחים, אז התשובות הן מאוד פשוטות. במשך עשר שנות עבודה צברתי קשרים מול המערכת הבנקאית והרבה מאוד ידע והבנה על איך הדברים עובדים בבנקים. הניסיון הזה והידע הזה, אני מפעיל כדי להביא לכם אישורי משכנתא אחרי הליכי פשיטת רגל וקבלת הפטר.

אחוז מימון במשכנתא לאחר הפטר

גם זו נקודה חשובה מאוד, אם אתם בונים על משכנתא של 75 אחוז לאחר פשיטת רגל, זה ככל הנראה לא הולך לקרות. תבינו שהבנקים מפחדים מאוד מלתת מימון גבוה לפושטי רגל, לכן לבקש אחוז מימון של 60 אחוז זה הרבה יותר ריאלי. תהיו מוכנים לזה.

ריביות במשכנתא:

בואו נדבר על זה שנייה, הריביות במשכנתאות לאחר פשיטת רגל הן ריביות בנקאיות סבירות לחלוטין. לא מדובר בריביות מעולות שמקבלים לקוחות מעולים, אבל בהחלט ריביות סבירות לכל דבר ועניין. אבל כן חשוב להבין שזה לא ריביות מדהימות שלפעמים מקבלים לקוחות מעולים במשכנתא.
שורה תחתונה היא בערך כזאת: אני אעזור לכם להוציא משכנתא, היא תהיה טובה, באחד הבנקים המקובלים על כולם, אם כי לא מעולה. דברו איתי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.