הודעה לעיתונות

האם ניתן לקחת משכנתא לאחר פשיטת רגל?

שלום רב לכם, שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ משכנתאות אשר מתמחה בליווי פושטי רגל לשעבר בקבלת משכנתא. צברתי כבר כמעט עשר שנות ניסיון בהשגת משכנתאות עבור פושטי רגל לשעבר, אם אתם אחרי הפטר ורוצים לקחת משכנתא- אני האיש שלכם למשימה.

בואו נתחיל מהסוף:

אם אתם שואלים בבנקים, אז התשובה היא שניתן לקחת משכנתא לאחר שכל הליך פשיטת הרגל ייעלם מהרישום שלכם ב BDI, אבל אני מצליח בדרך כלל להשיג משכנתאות כאשר עברו בערך 3 שנים מרגע קבלת ההפטר, פחות או יותר.

העניין הוא שהבנקים לא מעוניינים בגדול לתת משכנתאות לאנשים אחרי פשיטת רגל, אבל יחד עם הקשרים שלי, אני מצליח להגיע לאנשים הנכונים בבנקים ולהגיע למצב שבו הבנק לא רק מוכן להסתכל על בקשת המשכנתא הזו, אלא אפילו לאשר משכנתאות של פושטי רגל לשעבר.

במשך כמעט עשר שנים אני בונה קשרים והיכרויות בתוך המערכת הבנקאית, המטרה שלי היא לנצל את הקשרים האלו כדי להביא לכם משכנתא, אפילו שעברתם פשיטת רגל. אלו הקשרים והידע שלי, המשכנתא שלכם. אז השורה התחתונה היא, אם כבר עברתם בערך 3 שנים מרגע ההפטר- אני אצליח להשיג לכם משכנתא אחרי פשיטת רגל.

אז איך זה עובד?

לכאורה הדברים מאוד פשוטים ולא מסובך. אחרי שנישב יחד במשך חצי שעה להבין את כל התמונה כולה, אני לוקח את המסמכים שלכם, אשר נדרשים לצורך הגשת הבקשה למשכנתא בבנקים. מכאן אני מתחיל את העבודה, אני קובע פגישה עם האנשים שלי בבנקים במטרה להגיש את בקשה ולהביא לכם אישור משכנתא מאחד הבנקים.

התפקיד שלי הוא לריב, לבקש, להציק ולעשות הכול, אבל הכול כדי להביא לכם אישור משכנתא. זאת המשימה שלי. זה מה שאני עושה כבר עשר שנים וזה בדיוק מה שאני אעשה גם בשבילכם.

למה אני מצליח כשאתם לא?

הסיבה היא לכאורה ממש פשוטה, קשרים וידע והיכרות עם המערכת הבנקאית. חשוב להבין את הנקודה, זה נכון שכל אדם יכול לגשת לבנקים ולקבוע תור. אחר כך להגיע ולהגיש בקשה למשכנתא.

אכן, כל אחד יכול לעשות. ההבדל הוא שכאשר אתם אחרי פשיטת רגל ואתם מגיעים לבנקים להגיש בקשת משכנתא, הבנקים בכלל לא יספרו אתכם. לעומת זאת אני מגיע לאנשים שאני עובד איתם קבוע, נמצא איתם בקשרים עסקיים מעולים והם ירצו מאוד לעזור לי להגיש את המשכנתא ולהעביר אותה לאישור אצל אדם שיאשר את הבקשה הזו.

זה ההבדל בין אדם מן השורה שעבר פשיטת רגל, לבין יועץ מומחה שמטפל במשכנתאות של פושטי רגל על בסיס קבוע.

אחוז מימון משכנתא למסורבים בבנק:

שימו לב, אם תכננתם על משכנתא בגובה 75 אחוז ממחיר הנכס, אז ככל הנראה אפשר לשכוח מזה. הרבה יותר סביר זה לבקש משכנתא של 60 אחוז.

ריביות משכנתא לאחר פשיטת רגל:

נושא מאוד פופולרי, חשוב להבין ריביות משכנתא לאחר פשיטת רגל הן ריביות סטנדרטיות לחלוטין. לא גבוהות מדי ולא ממש נמוכות. רגילות לחלוטין. לא מקבלים ריביות מעולות של לקוחות מעולים, אבל בסך הכול ריביות בסדר גמור.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.