לירן אשל, מייסד שותף ומנכ"ל CTERA Networks. צילום: אהרון ברנד
לירן אשל, מייסד שותף ומנכ"ל CTERA Networks. צילום: אהרון ברנד
סיטרה נטוורקס
סיטרה נטוורקס
הודעה לעיתונות

סיטרה נטוורקס (CTERA Networks) גייסה 30 מיליון דולר עבור התרחבות גלובאלית

ביקוש גדל לשירותי ענן מאובטחים, מוביל לשנת שיא נוספת לסיטרה נטוורקס הכפלה של ההכנסות ממנויים ומעל 40,000 ארגונים שהטמיעו את פיתרון ניהול הקבצים, בינהם מקדונלד'ס, WPP ומשרד ההגנה האמריקאי

ניו יורק, תל אביב 2 לאוקטובר 2018, CTERA Networks, מובילה עולמית בתחום פתרונות מאובטחים לניהול קבצים לארגונים גדולים הכריזה על גיוס של 30 מיליון דולר, בסבב גיוס רביעי. את סבב הגיוס הובילו Red Dot Capital Partners - קרן השקעות שממומנת על ידי Temasek Holdings - יחד עם המשקיע החדש Singtel Innov8 והמשקיעים הקיימים:Benchmark Capital, Bessemer Venture Partners, Cisco, Venrock, Vintage Investment Partners ו- Viola Group.

ההשקעה החדשה מיועדת למימון הרחבת מערך המכירות ומתן השרות העולמי, תוך השמת דגש על גידול בסינגפור ובשווקים אסייתים נוספים.
בנוסף, תשמש ההשקעה להמשך הפיתוח של טכנולוגיית שרותי הקבצים, מוגנת הפטנט, של החברה.

"CTERA עוסקת באחד מהתחומים המבטיחים בעולם ה-IT כיום והוא לאפשר למשתמשים אירגוניים גישה מאובטחת ומהירה לנתונים מכל מחשב ו/או טלפון נייד לכל תצורת ענן." אמר יניב שטרן, שותף מנהל ב- Red Dot Capital Partners, שיצטרף לדירקטוריון CTERA.

"התרשמנו מאוד מרמת אבטחת המידע הייחודית שמעניק הפתרון של CTERA, כמו גם מהכמות והאיכות של הלקוחות והשותפים האסטרטגיים של החברה. אנו נרגשים לאחד כוחות עם החברה ולקחת חלק בהתרחבותה הגלובאלית. סבב גיוס זה מגיע בתום שנה של תוצאות שיא לחברה, בה יותר מהכפילה את ההכנסות ממנויים לפתרונות התוכנה שלה, חתמה על הסכמי שותפות עם IBM ו- HPE, והגדילה משמעותית את בסיס הלקוחות שלה, ביניהם: מקדונלדס, WPP ומשרד ההגנה האמריקאי.״

"היום, יותר מתמיד, מנהלי IT מבינים ששרתי האחסון המסורתיים עתידים להתחלף במערכות מודרניות מבוססות ענן" אמר לירן אשל, מייסד שותף ומנכ"ל CTERA Networks. " עם יותר מ- 40,000 התקני אחסון בעולם(edge filers) ומיליוני משתמשי קצה CTERA מובילה את תחום אבטחת שרותי הקבצים האירגוניים ללא פשרות על אבטחת המידע. אנו מקדמים בברכה את Red Dot ו Singtel ומצפים לעבודה המשותפת איתם ועם המשקיעים הנוספים שלנו כדי להמשיך את תנופת הגידול הבינלאומית שלנו".

אודות CTERA
סיטרה נטוורקס הינה חברה מובילה בעולם בתחום פתרונות אחסון מבוססי ענן. החברה נוסדה ב-2008 ע"י יוצאי צ'ק פוינט וכיום מונה כ- 140 עובדים, מהם 80 בישראל. מוצרי סיטרה כוללים חומרה ותוכנה, ומאפשרים לספקי שירותי IT לחברות גדולות להשיק ולנהל פתרונות לאחסון, גיבוי ושיתוף קבצים בצורה אופטימלית על-גבי תשתית ענן פרטית או ציבורית. החברה גייסה כ-100 מיליון דולר ממשקיעים וביניהם בנצ'מרק, בסמר, וונרוק ווינטג', סיסקו ,רד דוט וסינגטל.
הנהלת החברה ומרכז הפיתוח שלה נמצאים בישראל, עם משרדי מכירות ברחבי ארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה, אוסטרליה והונג קונג. בין 40,000 לקוחות החברה נמצאות חברות מהגדולות בעולם בתחומי הביטוח, בנקאות, אנרגיה, תרופות ועוד , גופים ממשלתיים כמו משרד ההגנה האמריקאי ומדינת טקסס. לחברה שותפויות אסטרטגיות עם סיסקו, Dell EMC, IBM, HPE ו-Amazon Web Services. בישראל משווקת סיטרה כפתרון גיבוי ואחסון קבצים לעסקים על ידי בזק ובזק בינלאומי, ובאירופה מוצרי החברה נמכרים בידי ספקיות שירות כגון אורנג' , טלפוניקה, טלקום איטליה, דויטשה טלקום וסוויסקום.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.