לוגו - חופשי לשימוש
לוגו - חופשי לשימוש
לוגו - חופשי לשימוש
לוגו - חופשי לשימוש
הודעה לעיתונות

תקציב חדש למשרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור': ינהלו את מערך יחסי הציבור של מיזם 929

בתום מכרז לקבלת שירותי ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור, הודיע מיזם 929 למשרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' על זכייתו בניהול תקציב יחסי הציבור של המיזם. מיזם 929 הוא מיזם ישראלי ללימוד פרק יומי בתנך, המאפשר קריאה משותפת כלל ישראלית, בליווי תכנים המוצעים באתר האינטרנט הייחודי של המיזם. בראש מיזם 929 עומדים הרב בני לאו והעיתונאית גל גבאי.

במסגרת המיזם, פועלות בארץ גם קבוצות לימוד רבות הקוראות יחד את הפרקים הנלמדים, וחוות אותם מזוויות ייחודיות ומחדשות. בחודש יולי האחרון החל סבב הקריאה השני של 929, אחרי שבמהלך סבב הקריאה הראשון, שערך 3 שנים וחצי, לקחו חלק בפעילויות השונות כרבע מיליון איש, ויותר מ-70 אלף משתמשים ייחודיים נכנסו לאתר בכל חודש.

משרד יחסי הציבור 'דולפין' הוקם לפני למעלה משני עשורים, ובראשו עומדת ענת שור, ששימשה בעבר כדוברת נשיא המדינה, וכיועצת תקשורת של חברי כנסת ושרים בממשלות ישראל. בתחומי החינוך והתרבות, מנהל משרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' גם את תקציבי היח"צ של מכללת לוינסקי לחינוך, תיאטרון הסמטה, עמותת תעשיידע מייסודה של התאחדות התעשיינים ועוד.

בהתייחסה לזכייה, אמרה מנכל"ית המשרד, ענת שור: "כמי שלמדה חינוך ושימשה בעברה כמורה לתנ"ך, אני גאה לשוב ולעסוק בנושא מזווית מקצועית חדשה, ולקדם את מיזם 929 הנפלא והייחודי. עולם התנ"ך הוא עולם מרתק ואני נרגשת לקחת חלק בעשייה זו שנועדה לקדם את המיזם ולהרחיב את התודעה הציבורית בעניינו מזוויות חדשות וחדשניות".

מנהל מיזם 929 לירון מרוז, אמר: "אנו מאחלים הצלחה למשרד 'דולפין פרסום ויחסי ציבור' ומצפים לעבודה משותפת לקידום המיזם והבאתו לקהל צרכני תוכן רחב ככל הניתן. המיזם כבר הגיע להישגים רבים והעבודה לקידומו ולהרחבתו מהווה אתגר והזדמנות עבור כולנו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דולפין פרסום ויחסי ציבור.