מפרסם: עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים
תאריך: 07/10/2018 10:22
עדכון: 07/10/2018 10:38
נושא: בריאות, כלכלה וכספים
הודעה לעיתונות

יוני בו הגישה בקשה לפטנטים בתחום הקנאביס הרפואי

חברת יוני בו (UNIVO) מדווחת היום כי הגישה בישראל בקשה לרישום פטנטים עבור שלוש פורמולציות מבוססות קנאביס רפואי לאינדקציות רפואיות שונות. הפורמולציות, פרי פיתוחה של החברה, מבוססות ניסיון מדעי ונרחב הקיים בחברה, מיועדות לטיפול בבעיות קשב וריכוז אצל ילדים , נרות רפואיים לטיפול במחלת הקוליטיס וג'ל לבעיות חניכיים.
הפורמולציות הללו מצטרפות לפורמולציה נוספת עליה הגישה החברה בקשה לרישום פטנט לפני כחודש והיא משחה לטיפול בנגעים בעור. בחברה מעוניינים לפתח ולייצר פורמולציות אלו במפעל הייצור של החברה ובשיתוף פעולה עם בית חולים מקומי בישראל.
על פי הנחת החברה הפיתוח והייצור יחל כבר בתחילת 2019 במפעל המוקם בארץ ו/ או החברה בוחנת מפעלי ייצור נוספים במדינות יעד כמו ארה"ב וקנדה. שם תוכל החברה לפתח ולייצר את המוצרים ולשווק באופן מיידי.
בחברה מעריכים כי ארבעת הפיתוחים הטכנולוגיים יהוו את הבסיס לתוכנית האסטרטגית של החברה לשים דגש על פיתוחים טכנולוגיים וסל מוצרים רחב מבוסס קנאביס רפואי הנותן מזור למספר רב של חולים בארץ ובעולם.
לאחר הפיתוח, מוצרים אלו יתווספו למוצרים השכיחים כמו תפרחת ושמן קנביס אותם החברה מתכננת לייצר בעצמה במפעל באשקלון אשר מוקם בימים אלה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.