הודעה לעיתונות

Cross Ocean Partners סוגרת את קרן המצבים המיוחדים בארה"ב הראשונה שלה ב-605 מיליון דולר.

כלל התחייבויות ההון באסטרטגיה גדל ל-885 מיליון דולר

גריניץ', קונטיקט, 9 באוקטובר 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

Cross Ocean Partners, חברת ניהול נכסים גלובלית, הודיעה על הסגירה הסופית המוצלחת של USSS Fund I (A), קרן האשראי של מצבים מיוחדים בארה"ב ("USSS") שלה, ב-29 ביוני 2018. הקרן נסגרה עם התחייבות הון מיצרפית כוללת של בערך 605 מיליון דולר, שמביאה את התחייבויות ההון המיצרפיות באסטרטגיות USSS של החברה לכ-885 מיליון דולר.

ההתחייבויות לאסטרטגיה הגיעו מבסיס משקיעים גלובלי, שנכללים בו משקיעים מצפון אמריקה, המזרח התיכון ואוסטרליה, כולל, בין היתר, תוכניות פנסיה ציבוריות ופרטיות, חברות ביטוח, משרדים ביתיים וקרן עושר ממשלתית. אסטרטגיית ה-USSS מתמקדת בהשקעות בחובות בצרות ובמצוקה של חברות, בעיקר מכשירי בכורה ומגובי נכסים שמציעים יותר הגנה מפני נפילה. נכון ל-30 ביוני 2018, Cross Ocean USSS Fund I (A) משכה בערך 39% מהתחייבות ההון שלה

"אנחנו מרוצים מההצלחה של הקרן הראשונה שלנו בארה"ב", אמר גרהאם גולדסמית, מנהל עסקים ראשי ומנהל השקעות ראשי משותף של Cross Ocean Partners "החברה מאוד שמחה ואסירת תודה על התמיכה של השותפים המוגבלים הקיימים של Cross Ocean והיא מפתחת קשרים עם שותפים מוגבלים חדשים. קצב ההשקעות שלנו יציב, ואנחנו מאמינים שיש לנו צנרת הזדמנויות חזקה לפנינו".

אודות Cross Ocean Partners:

Cross Ocean Partners היא חברת ניהול נכסים גלובלית שמתמקדת בהשקעות אשראי במגוון רחב של סוגי נכסים, כולל הלוואות ואג"ח קונצרניות, נכסים קשים, נדלן מסחרי, פשיטות רגל ואשראי מובנה. נכון ל-1 באוקטובר 2018, היו לחברה 47 עובדים בכל העולם, עם משרדים שנמצאים בגריניץ', קונטיקט, לונדון, בריטניה ודבלין, אירלנד. Cross Ocean Partners מייעצת לגבי נכסים של 3.2 מיליארד דולר בכל העולם באמצעות גופי ניהול הנכסים המסונפים שלה, והקרנות והחשבונות שלה גייסו התחייבויות הון מיצרפיות של בערך 4.4 מיליארד דולר עד היום. לחברה יש גם אסטרטגיות מצבים מיוחדים באירופה ובתעופה.

לפרטים נוספים ושאלות, התקשרו בבקשה עם:
קשרי משקיעים
Carina Murphy
טל. (ארה"ב) + 1 203 340 7850

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.