מפרסם: רדיו 'זה רוק'
תאריך: 11/10/2018 12:25
נושא: בידור ופנאי, מוזיקה
הודעה לעיתונות

רדיו 'זה רוק' חוגג שנה בפסטיבל הופעות חיות 1.11 וונדרבר חיפה

הופעות חיות | Dj’s | יריד רוק ומטאל ועוד
כרטיסים בלינק >>> http://bit.ly/zerockfest

'רדיו זה רוק', תחנת הרדיו הראשונה בישראל המוקדשת אך ורק למוזיקת רוק על כל גווניה, חוגגת שנה להיווסדה עם אלפי מאזינים בחודש דרך אתר הרדיו ודרך האפליקציה, ואלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

'רדיו זה רוק' החל דרכו בשנת 2014 כעמוד פייסבוק שריכז מידע אודות הופעות וקליפים של מוזיקת רוק מהארץ ומהעולם. בשנת 2015 התפתח המיזם והחלה תכנית בשם 'זה רוק', ששודרה ברדיו אורנים בהגשתם של יובל יוספסון וירון חכם, שניים ממנהלי הדף 'זה רוק' בפייסבוק. התוכנית הוכיחה כי קיים ביקוש בארץ למוזיקת רוק ומטאל בפורמט רחב יותר משעת שידור אחת לשבוע.

בשנת 2017 אחרי כניסת התאגיד החדש, ושינוי מבנה ומהות התחנות 88 ורשת גימל, נוצר חלון הזדמנויות לספק אלטרנטיבה למאזיני התחנות המסורתיות על הסקאלה והגרעין של 'זה רוק' שכלל כבר שישה מנהלי קהילות מיומנים מהתחום החליט לפתוח קמפיין גיוס מימון המונים בהדסטארט לגיוס הכספים הנדרשים להקמת תחנה אינטרנטית שתיתן מענה ובמה לרוק מהארץ ומהעולם.

ההיענות לקמפיין הדסטארט הייתה עצומה והכסף גויס במהירות, מה שהוכיח שוב את הביקוש הרב למוזיקת רוק.
יובל יוספסון, אחד היזמים והעומד מאחורי דף הפייסבוק ותכנית הרדיו באורנים, לקח על עצמו את הניהול השוטף של התחנה ובתמיכתה של זוגתו ליאת בלו, שגם היא ממקימות המיזם, ובנוסף להיותו מפיק עצמאי ומנהל קמפיינים לגיוס מימון המונים בתעשיית המוזיקה, החל להקדיש את כל זמנו ומרצו לניהול וביסוס רדיו זה רוק.

לכבוד שנה להקמת 'רדיו זה רוק', ולאור התאוצה שהתחנה צוברת בקרב המאזינים, התחנה תחגוג את יום הולדתה בדיוק ביום השנה להקמתה 1.11 באירוע 'זה רוק פסט' - מרתון הופעות חיות, תיקלוטים של שדרני התחנה, יריד מרצ'נדייס ועוד, במועדון הוונדרבר בחיפה. המקום האולטימטיבי לאירוע זה כגלגולו של מועדון 'העיר השנייה' ו'הסיטי הול' המיתולוגיים בבעלותו וניהולו של שלומי מנגר, אושיית חיי הלילה החיפאים.

התחנה מציעה כיום לוח שידורים מגוון המושתת על עריכתם של השדרנים לפי טעמם האישי בחופש מלא וללא הכתבות "מלמעלה", כאשר אחד הדגשים החשובים אשר מנחים את כל שדרני התחנה הינו קידום אמנים מהז'אנר בארץ, חשיפה ומתן במה ליוצרים צעירים חדשים ולא מוכרים.
עם הזמן צוות הרדיו החל להפיק הופעות רוק של אמנים צעירים ובכך התחנה ממשיכה לפעול לפי הערך המניע אותה ולקדם יצירות רוק ישראליות.

רדיו זה רוק ביסס את מעמדו כתחנת רדיו ובית ליוצרים מקומיים מהז'אנר ושואפת להמשיך ולהתרחב הן מבחינת קהל המאזינים והן באופי הפעילות של התחנה ולפעול בערוצים נוספים שיחזירו את הרוק לקדמת הבמה ולתודעה הציבורית.

לפרטים נוספים: יחסי ציבור - מעיין בר יואל [email protected] 0523703136
מנכ"ל הרדיו – יובל יוספסון [email protected] 052-3434878

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רדיו 'זה רוק'.