מפרסם: עיריית ירושלים
תאריך: 14/10/2018 15:38
נושא: מוניציפלי
הודעה לעיתונות

מהפכה בעירייה: מה- 15/10/18 מזמינים תור מראש ולא מחכים

את התור ניתן להזמין באתר העירייה, באפליקציה ובמוקד 3552*

בנוסף: מעתה ניתן לקבל את מרבית השירותים העירוניים באתר ובאפליקציה באמצעות טפסים מקוונים מבלי להגיע לעירייה

לא ניתן יהיה לקבל שירות ללא קביעת תור מראש

עיריית ירושלים יוצאת ב 15/10/18 במהפכת שירות חסרת תקדים במסגרתה הגעה לעירייה תהיה בהזמנת תור מראש, כפי שקיים בקופות החולים, בדואר ובמוסדות רבים נוספים במטרה לחסוך לתושבים עמידה בתורים, המתנה ארוכה לקבלת שירות ולייעל את השירות לתושב.

בתקופה הקרובה תיכנס לפעולה מערכת לזימון תורים מראש באמצעות אתר עיריית ירושלים, אפליקציית ירושלמי ומוקד טלפוני אחיד 3552* לכל השירותים וכל תושב יוכל לקבוע פגישה מראש ולהגיע אליה מבלי לחכות בתור ומבלי לבזבז את זמנו.

לא ניתן יהיה לקבל שירות ללא קביעת תור מראש.

בנוסף, במסגרת המהפכה, משלימה העירייה בימים אלו את הפיכת מרבית שירותי העירייה לדיגיטליים ומהירים, והתושבים יוכלו לקבל את מרבית השירותים העירוניים שירות מהבית או מהאפליקציה העירונית מבלי להגיע לעירייה.

בין השירותים השונים: תשלומים שונים, נושאי חניה, קידום עסקים, רישוי בניה ושירותים רבים נוספים.

לצורך הפעלת מערכת זימון התורים, החלה הצבה של בקרי מעבר מהיר בבניין העיר שנועדו להסדיר את קבלת הקהל והמבקרים במשרדי העירייה ולהפנות אותם אל המקומות הרלוונטיים למטרת הגעתם.

מנכ"ל העירייה אמנון מרחב "מהפכת השירות תביא להקלה, שיפור וייעול השירות לתושבים ותביא את העירייה לסטנדרטים הגבוהים ביותר המקובלים בעולם השירות. הזמן של התושבים יקר לנו. עיריית ירושלים נמצאת כאן בשביל ולמען התושבים ואנחנו שואפים כל העת להתייעל לשפר ולהוביל בשירותים הניתנים לתושבים, לקצר את הבירוקרטיה והתורים כדי להגדיל את שביעות רצון התושבים."

מהפכת השירות תלווה בקמפיין פרסומי באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות אשר ידריך את התושבים כיצד יוכלו לקבל את כל השירותים מהבית ומהנייד וכיצד לתאם תור מראש לאגפי העירייה השונים.

כמו כן, בשבועות הקרובים יוצבו דיילים בכניסה לעירייה שיעניקו סיוע וליווי לתושבים וידריכו אותם כיצד לתאם תורים מראש וכיצד ניתן לקבל שירותים מבלי להגיע לעירייה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עיריית ירושלים.