מפרסם: המכללה האקדמית צפת
תאריך: 15/10/2018 16:38
נושא: חינוך, חדשות, משפט
הודעה לעיתונות

פרופ' אהרן ברק יפתח את שנת המשפט תשע"ט במכללה האקדמית צפת


• באירוע תשתתף צמרת המשפט במחוז הצפון: שופטים, פרקליטים, סנגורים, עורכי דין ודיקאני בתי-ספר למשפטים

יום ג' 16 באוקטובר 2018, שעה 11:00 - אודיטוריום 'בית וואהל' במכללה האקדמית צפת

נשיא בית-המשפט העליון (בדימוס) פרופ' אהרן ברק ישתתף בטקס פתיחת שנת המשפט תשע"ט, בבית-הספר למשפטים של המכללה האקדמית צפת. פרופ' ברק יישא את ההרצאה המרכזית באירוע.

פרופ' ברק נענה להזמנתו של פרופ' מוחמד ותד, ראש בית-הספר למשפטים במכללה, אשר מונה השנה לתפקידו. במהלך האירוע, יישא פרופ' ותד דברים ויציג את משנתו המקצועית בתחום המשפט בישראל. כמו כן יתקיים טקס הוקרה לפרופ' תמר גדרון, אשר סיימה את כהונתה כראשת בית הספר למשפטים, ויוענקו תעודות הוקרה למצטייני הדיקאן לשנת הלימודים תשע"ח.

בית-הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת נוסד בשנת 2008 והוא בית-הספר הציבורי היחיד מצפון לחיפה. אוכלוסיית הסטודנטים למשפטים מייצגת את המגוון האתני-והדתי הייחודי של הגליל, בהם: יהודים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים צ'רקסיים ועוד, והם שואפים להתמחות במקצוע עריכת דין, ביניהם אקדמאיים בעלי תואר ראשון ושני המבקשים לשדרג את תחום עיסוקם הנוכחי. סגל בית-הספר משקף שילוב בין האקדמיה לפרקטיקה והוא כולל מרצים בכירים בתחום המשפט. עד כה סיימו את לימודיהם עשרות בוגרים אשר השתלבו במשרות ממלכתיות, ציבוריות ובפרקטיקה פרטית.

עד כה אישרו את בואם לאירוע עשרות משפטנים, בהם שופטים מבתי המשפט בצפון, פרקליטים במחוז הצפון, דיקאני בתי ספר למשפטים מרחבי הארץ ועורכי דין.

מוזמנים לסקר את האירוע.

לפרטים והרחבה:
יוני לובלינר – 0545306490
[email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- המכללה האקדמית צפת.