מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 17/10/2018 12:32
נושא: מדיה ותקשורת
הודעה לעיתונות

משרד יחסי הציבור אולמדיה זכה בתקציב יחסי הציבור והדיגיטל של חברת פיליפס

משרד יחסי הציבור אולמדיה נבחר לטפל בפעילות יחסי הציבור, הייעוץ התקשורתי והדיגיטל של חברת רויאל פיליפס בישראל.

פיליפס היא חברה גלובלית המובילה את תחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם על פני הרצף הטיפולי כולו ומאפשרת תוצאות טובות יותר לאורך זמן, החל משמירה על אורך חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים. בשנת 2017, פיליפס הציגה מחזור מכירות של 17.8 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-74,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם.

בפיליפס ישראל מועסקים כ- 1,000 עובדים, רובם בחיפה ובפתח תקוה. היא מחזיקה פעילות מכירות ,שיווק ושירות לשוק המקומי ולשווקים בינלאומיים לצד פעילות עניפה של מחקר, פיתוח ויצור מתקדם בתחומים כמו: דימות רפואי, עיבוד מידע רפואי ועוד.

אולמדיה הוא משרד יחסי ציבור, ייעוץ תקשורתי וניו מדיה, המתמחה בקידום התדמית של לקוחותיו בכל פלטפורמות המדיה – מודפסת, אלקטרונית ורשתות חברתיות. בין לקוחות המשרד: Booking.com, לנובו, פורטינט, מעבדת קספרסקי, מטריקס, קבוצת שלמה, ג'ון ברייס הדרכה, BCG, אפלאוז, SAP, תערוכת iNNOVEX, פורטינט, רד האט, לנדא, פורסקאוט ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.