מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 17/10/2018 21:43
נושא: אקטואליה, ערבים
נדיה מורד זוכת פרס נובל לשלום
נדיה מורד זוכת פרס נובל לשלום
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

נדיה מורד תנאם בכנס בשארג'ה שמיועד להמריץ הזדמנויות לצעירים במזרח התיכון וצפון אפריקה

הכנס "להשקיע בעתיד" מציע פלטפורמה בינ"ל לקולות הצעירים של האזור

שארג'ה, איחוד האמירויות, 17 באוקטובר 2018, (BUSINESS WIRE):

בתקופה שלפני אחד הכנסים המאוד חשובים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה שמוקדש לטיפול באתגרי פיתוח ובעיות הומניטריות, במהדורה השלישית של הכנס "להשקיע בעתיד" (IIFMENA) שמתוכנן ל-24-25 באוקטובר בשארג'ה, איחוד האמירויות, תשתתף פעילת זכויות האדם העיראקית והזוכה בפרס נובל לשלום לשנת 2018 נדיה מורד.

עם שותפי המפתח הנציב העליון של האו"ם לענייני פליטים, יוניסף, תכנית הפיתוח של האו"ם ו-NAMA-UN Women, IIFMENA 2018 ימקד את ההתעניינות באופנים שבהם ממשלות, החברה האזרחית, ארגונים בינ"ל, האקדמיה והמגזר הפרטי יכולים לשתף פעולה כדי לערב את צעירי האזור באופן יעיל יותר בתהליכי ייעוץ, קביעת מדיניות וקבלת החלטות, ולאפשר גישה יותר כלילתית ומשתפת להתמודדות עם אתגרים ולהציע פתרונות מעשיים ומדרגיים.

זאת הפעם הראשונה מאז שפעילת זכויות האדם העיראקית בת ה-25 קיבלה את פרס נובל לשלום לשנת 2018 שהיא תופיע בציבור באופן רשמי בשארג'ה, איחוד האמירויות, ב-IIFMENA 2018 שהנושא המרכזי בו הוא "צעירים - אתגרי משבר והזדמנויות להתפתח", ושמארגן הארגון ההומניטרי הגלובלי שבסיסו באיחוד האמירויות קרן הלב הרחב (TBHF).

המחברת הצעירה של "הנערה האחרונה: סיפור השבי שלי" ו"המלחמה שלי נגד המדינה האיסלמית" אומרת: "לכבוד הוא לי להיות חלק מיוזמה שרוצה לתת מענה לצרות של הצעירים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה ומפגישה מנהיגים ומומחים גלובליים כדי להילחם במשברי הצעירים כאן. אני מצפה להזדמנות לנצל את הבמה הגלובלית הזאת כדי להגיע למיליוני אנשים צעירים, ממש כמוני, שהם קורבנות של מלחמה, אלימות וברוטליות ולתת להם תקווה לעתיד טוב יותר בכך שאני משתפת איתם את הסיפור שלי. אם אני יכולתי להצליח, גם הם יכולים".

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://iifmena.org/

אנשי קשר
National Network Communications (NNC)
Fadia Daouk, +971 52 617 2111
גלריית מולטימדיה חכמה

נדיה מורד (ארכיון)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20181017005371/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.