הודעה לעיתונות

אלגומייזר ממשיכה להתייעל; ממזגת חברה נכדה ומודיעה על קבלת אישור מפעל טכנולוגי מועדף

המיזוג יחזק את הסינרגיה בפעילות החברות, ויביא לייעול העסקים תוך צמצום כפילויות וחסכון מוערך בהוצאות של כ-750 אלף ₪, כבר בשנה הנוכחית וימשך בשנים הקרובות

חברת אלגומייזר מודיעה היום כי בחברת הבת, לינקיורי, נתקבל אישור מהרשויות המס לביצוע מיזוג, במסגרתו תמוזג חברת אקסומוד (חברה נכדה), לחברת לינקיורי. כמו כן, החברה הממוזגת תאושר במסלול של "מפעל טכנולוגי מועדף" בהתאם לחוק עידוד השקעות הון, לפיו החברה הממוזגת תמוסה בשיעור מס חברות מופחת בשיעור של 12% במקום 16% שהיה קיים טרם המיזוג. הסדר המיסוי יחול על החברה משנת המס 2018 ועד שנת המס 2022.
המיזוג נועד ליצירת סינרגיה בפעילות החברות, ויביא לייעול העסקים תוך צמצום כפילויות וחסכון בהוצאות.
ייעול העסקים שינבע כתוצאה מהסדר המיסוי, צפוי להניב קיטון בהוצאות תפעוליות והוצאות מס בסך מוערך של כ-750,000 ₪, כבר בשנה הנוכחית וככל שימשיכו לצמוח רווחי חברת הבת, סכומים דומים ואף גבוהים מהם ב-4 השנים הקרובות.
נכון להיום, חברת הבת, לינקיורי, הינה רווחית, ורווחיה צפויים לגדול כבר בשנה הנוכחית. כזכור, אלגומייזר השלימה את רכישת חברת לינקיורי בחודש ספטמבר 2017. לינקיורי פועלת בתחום הפרסום באינטרנט ופיתוח תוכנות בתחומים מובילים, באמצעות קבוצת חברות אשר פיתחו מערכות תוכנה אינטרנטיות הכוללות את תחום הוידאו מערכות פרוגרמטיות אוטומטיות, ותחומים מובילים נוספים ..
את המחצית הראשונה של שנת 2018, סיימה קבוצת אלגומייזר עם הכנסות של למעלה מ-66.5 מיליון ש"ח. הרווח הגולמי במחצית הראשונה הסתכם ב-18.6 מיליון ש"ח.
בשבוע שעבר הודיעה החברה, על הבעת אמון גדולה מצד מנכ"ל ויו"ר החברה. נועם בנד, הודיע לחברה על כוונתו לבצע רכישות של מניות של החברה מידי הציבור, וזאת באמצעות תכנית רכישת מניות בנאמנות עיוורת בהתאם להוראות הקיימות בדבר רכישת מניות על ידי נושא משרה. רכישת המניות תתבצע בהיקף משמעותי מהשכר החודשי (נטו) של המנכ"ל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.