מפרסם: עיריית ירושלים
תאריך: 24/10/2018 13:13
נושא: מוניציפלי
כניסת עובדי הניקיון של העירייה למחנה הפליטים
כניסת עובדי הניקיון של העירייה למחנה הפליטים
קרדיט: דוברות עיריית ירושלים
קרדיט: דוברות עיריית ירושלים
קרדיט: דוברות עיריית ירושלים
קרדיט: דוברות עיריית ירושלים
הודעה לעיתונות

עיריית ירושלים: החל השלב הראשון בתכנית סילוק אונר"א מירושלים

מסלקים את אונרא מירושלים: ראש העיר ירושלים ניר ברקת הורה לעובדי הניקיון בעירייה להיכנס בפעם הראשונה בהיסטוריה למחנה הפליטים שועפט ולנקותו באופן קבוע. בהמשך יוחלפו גם שירותי החינוך, הרווחה והבריאות עד למימוש ריבונות מלאה במקום

במסגרת תכניתו של ברקת לסילוק אונר"א מירושלים ולסיום שקר הפליטים, נכנסו היום (ג') בהנחית ראש העיר ברקת 15 עובד ניקיון של עיריית ירושלים אל מחנה הפליטים שועפט בפעם הראשונה בהיסטוריה והחלו בניקיונו, זאת מתוך כוונה להמשיך ולנקותו באופן קבוע. עובדי הניקיון מצאו במקום מאות טונות של אשפה ופסלות בניה אשר יפונו בהדרגה. במסגרת התכנית תפנה העירייה את האשפה ממחנה הפליטים 7 ימים בשבוע, תכניס אל המחנה רכבי טיאוט, טרקטורים, רכבי דחס ומנופים שיתווספו את הטיאוט הידני.

במסגרת תכניתו של ברקת תחליף בהדרגה העירייה בתיאום הממשלה את כל השירותים הכושלים הניתנים כיום באמצעות אונר"א בתחומי הניקיון, החינוך, הרווחה והבריאות בשירותים של עיריית ירושלים. כניסת עובדי הניקיון של העירייה שהחלה היום היא השלב הראשון ביישום התכנית, שנמצא בסמכותה המלאה של העירייה ואינו תלוי במשרדי הממשלה.

ברקת שהגיע באופן אישי בשעות הצהריים לפקח על עובדי העירייה במקום ולהתרשם מהעבודות, ציין כי "תם עידן אונר"א בירושלים. הגיע הזמן להפסיק את שקר הפליטים בירושלים, אין פליטים אלא תושבים והם צריכים לקבל את השירותים מהעירייה כמו כל תושב אחר. אנחנו מוציאים היום לפועל את השלב הראשון בתכנית סילוק אונר"א מירושלים באמצעות לקיחת אחריות על ניקיון מחנה הפליטים, ובהמשך יחד עם הממשלה נספק גם את שירותי החינוך, הרווחה והבריאות עד למימוש ריבונות מלאה במקום. ארה"ב לא רוצה את אונר"א, ישראל לא רוצה את אונר"א והתושבים לא רוצים את אונר"א".

כניסתם של עובדי העירייה אל מחנה הפליטים בפעם הראשונה התקבלה בתגובות אוהדות רבות של התושבים ברשתות החברתיות שמוחים זמן רק על האיכות הירודה של שירותי אונר"א, ביניהן: :"קולולו, סוף סוף... שאללה יהיה בעזרם", "ריח הנבלות והפגרים הגיע עד עמאן", "בהצלחה, יישר כוח", "גם הציבור צריך לעזור", "טוב, שימשיכו לנקות דרך קבע", "אינשאללה תמיד יהיה כך, כל הכבוד", "צריך לתת להם משכורת כפולה כדי לנקות את המחנה", "כל הכבוד, אבל האנשים חייבים לשמור על הניקיון".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עיריית ירושלים.