מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 24/10/2018 13:24
עדכון: 29/10/2018 11:24
נושא: טכנולוגיה והייטק
INFINIDAT
INFINIDAT
הודעה לעיתונות

ענקית הטכנולוגיה Arrow Electronics תפיץ את פתרונות INFINIDAT באירופה

ענקית הטכנולוגיה הגלובלית Arrow Electronics תפיץ באירופה את פתרונותיה של חברת INFINIDAT, ספקית עצמאית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לשוק האנטרפרייז. שתי החברות חתמו על הסכם ההפצה, על פיו INFINIDAT תשיג גישה לרשת השותפים הרחבה של Arrow ברחבי אירופה, כולל את אוסטריה, בלגיה, הולנד לוקסמבורג, גרמניה, ספרד, פוטוגל, ישראל, איטליה, סקנדינביה ושוויץ. ההסכם החדש יענה על דרישות השוק הגדל של פתרונות האחסון לארגוני אנטרפרייז.

הפורטפוליו של INFINIDAT מספק טווח רחב של פתרונות, בהם InfiniBox, פתרון אחסון נתונים היברידי מבוסס תוכנה מהפכנית. ארכיטקטורת האחסון של החברה מספקת אמינות, זמינות גבוהה וביצועים גבוהים. פתרון האחסון של INFINIDAT עונה על הדרישות לניהול נפחי אחסון הולכים וגדלים, דטה סנטר וירטואלי, אחסון בענן ואנליטיקת מידע מתקדמת.

"Arrow הינה יועץ אמין להפצת פתרונות אחסון נתונים לארגונים גדולים," אמר חנן אלטיף, מנהל השותפים לאזור EMEA ב- INFINIDAT. "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה, זה מכבר השלמנו בהצלחה פרויקטים ראשוניים במספר מדינות. העלייה העצומה בנפח המידע היא אחד מאתגרי המפתח עמם חברות וספקי שירותים מתמודדים בתחום מערכות המידע. אנו מתכוונים ליצור ערך עסקי אמיתי עם פתרונות האחסון מבוססי התוכנה שלנו".

"INFINIDAT הינה שחקנית חדשנית ומהפכנית בשוק האחסון לארגוני אנטרפרייז," אמר אלכסי ברבנט, סגן נשיא למכירות לעסקי פתרונות המחשוב לארגוני אנטרפרייז ב- EMEA. "היא הצליחה לגבש סט פתרונות מעניינים מאד ומוכחים לארגוני אנטרפרייז, לאחסון נתונים, הגנת מידע, המשכיות עסקית ואחסון ענני, אשר מספקים טכנולוגיה בעלת ביצועים גבוהים לשותפים שלנו וללקוחות הקצה שלהם. הפתרונות של INFINIDAT מתמקדים במחזור החיים המלא של המידע ופותחים הזדמנויות חדשות למשתמשי הקצה לנהל ולנתח את המידע".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.