מפרסם: ESET
תאריך: 05/11/2018 11:31
נושא:
גרסאות חדשות
גרסאות חדשות
הודעה לעיתונות

ESET משיקה גרסאות חדשות לפתרונות אבטחה ללקוחות פרטיים

הגרסאות החדשות מספקות אבטחה משופרת, הליך התקנה מהיר יותר ודו"ח אבטחה חדש ואישי המנטר כמה איומים נחסמו במחשב שלך.

הגרסאות האחרונות של המוצרים אנטי-וירוס ESET NOD32, ESET Internet Security ושל ESET Smart Security Premium, המציעות הגנה רב-שכבתית, אבטחה משופרת למכשירי IoT, אפשרות להמלצה על המוצר ופיצ'ר חדש של דוח אבטחה, שוחררו החל מהיום. גופי בדיקה ניטרליים מציינים שהמשתמשים בתוכנות אלה יכולים לסמוך על פתרונות שיהוו איזון מושלם בין מהירות, זיהוי מוצלח ושימושיות ויגנו על המכשירים שלהם.

על פי התחזיות, עד 2025 יהיו יותר מ-75 מיליארד מכשירים מקוונים בכל רחבי העולם – החל מהתקני בית חכם ועד מכשירי בריאות משוכללים – וזה יוצר איום אמיתי על הבטיחות ברשת. ככל שכמות המכשירים המקוונים שאנחנו מכניסים לחיינו גדלה, כך גדלים גם כמות המידע האישי והרגיש שאנו משתפים ומספר נקודות הגישה לרשתות שלנו.

"האקרים ינצלו את הגדילה במספר המכשירים המחוברים לאינטרנט ולכן המשתמשים לא יכולים להרשות לעצמם להזניח את אמצעי האבטחה שלהם. המשמעות של תוספת הגנה למכשירי IoT לחבילת מוצרי האבטחה הביתיים שלנו היא שלקוחותינו יוכלו להיות בטוחים ויידעו שהמכשירים שלהם והנתבים אליהם הם מחוברים מאובטחים כהלכה", כך אומר מאטיי קרישטופיק, מנהל מוצר ב-ESET.
בגרסה החדשה ישנם פיצ'רים חדשים ושיפורים לפיצ'רים הקיימים, ביניהם:

דו"ח אבטחה – מספק למשתמשים סקירה על כל האיומים שהפתרון של ESET זיהה וחסם, זאת בזמן שמחשביהם של המשתמשים ממשיכים לפעול באופן חלק ללא הפרעה לביצועים. המשתמשים יכולים לבחור בין חמישה פריטים שהוגדרו מראש בהתבסס על סדרי עדיפויות, והם מקבלים הצצה לפיצ'רים אחרים כמו הגנת מידע, מנהל סיסמאות, מונע גניבות ובקרת הורים.

הליך התקנה משופר – המשתמשים חוסכים 40% מזמן ההתקנה של פתרון האבטחה על המכשיר. ההתקנה של מוצרי ESET החדשים תארך רק שתי שניות.

בקרה על הבית החכם – פיצ'ר זה מאפשר למשתמשים לבדוק נקודות תורפה כמו סיסמאות חלשות במכשירים חכמים שמחוברים לנתב שלהם, ומציע להם פתרונות אפשריים לבעיות האלה. הוא גם מאפשר למשתמשים לסרוק אחר נקודות תורפה נוספות – פורטים פתוחים, גרסאות קושחה זדוניות, כתובות אינטרנט זדוניות, סיסמה חלשה לנתב והידבקויות בנוזקות.

המלצה על המוצר – הפיצ'ר החדש הזה מאפשר לכל משתמשי ESET להמליץ על המוצר שלנו לבני משפחתם ולחבריהם. משתמשים בגרסת הניסיון מקבלים תגמול עבור ההמלצה – כל הפניה שווה חודש נוסף של הגנה בחינם.

הפתרונות החדשים של ESET יוצעו לציבור הרחב החל מתחילת נובמבר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ESET.