משה ינאי, מנכ"ל INFINIDAT
משה ינאי, מנכ"ל INFINIDAT
INFINIDAT
INFINIDAT
הודעה לעיתונות

INFINIDAT הוכרה על ידי גרטנר כמובילה בדוח ריבוע הקסם למערכי אחסון רב-תכליתיים לשנת 2018

פתרון אחסון הנתונים לארגוני אנטרפרייז הוכר בשל שלמות החזון ויכולת הוצאה לפועל, עם ציון כללי של 4.9 ב- Gartner Peer Insights

הרצליה, ישראל – 13 בנובמבר 2018 - INFINIDAT, המובילה באספקת פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, הוכרה על ידי גרטנר כ"מובילה" (Leader) בריבוע הקסם למערכי אחסון רב-תכליתיים לשנת 2018 (2018 Magic Quadrant for General-Purpose Disk Arrays). האנליסטים של גרטנר, אשר מכירים בשלמות החזון ויכולת הוצאה לפועל של INFINIDAT, הציבו השנה את INFINIDAT בכיוון ציר "שלמות החזון" (Completeness of Vision) וגבוה יותר בציר "יכולת ההוצאה לפועל" (Ability to Execute), דבר שהעביר אותה לרביע ה"מובילים".

על פי מתודולוגית המחקר של גרטנר, "למובילים יכולת הוצאה לפועל טובה מול החזון הנוכחי שלהם והם ממוצבים היטב לקראת המחר"*. INFINIDAT גם השיגה ציון גבוה ב- Gartner Peer Insights, הכולל 136 סקירות וציון של 4.9 מתוך 5 נכון ל- 10 לנובמבר 2018.

INFINIDAT נוקטת בגישה של שימוש בתוכנה מתקדמת המבוססת על אלגוריתמים של למידת מכונה (machine learning) על מנת לייצר ביצועים גבוהים מאד ואמינות של שבע תשיעיות מחומרה בעלת עלות נמוכה יחסית. בהשוואה לכך, מערכות אחסון מסורתיות לארגוני אנטרפרייז מסתמכות על מדיית flash יקרה כדי להשיג ביצועים. על ידי מינוף תוכנה מתקדמת בקו הפתרונות שלה, INFINIDAT מספקת פתרונות עבור למידה עמוקה (deep learning), המשכיות עסקית וגמישות בשימוש בשירותי ענן, המיועדים לארגוני אנטרפרייז שמבקשים להגביר טרנספורמציה דיגיטלית ולצמצם עלויות בתשתית מערכות המידע שלהם.

"אנחנו אסירי תודה ללקוחות שלנו, שמכירים בתפקיד שמשחק אחסון המידע בארגון האנטרפרייז, בקידום טרנספורמציה דיגיטלית ויתרון עסקי. כמובילה בקטגוריה, נמשיך לספק ללקוחותינו את פתרונות האחסון בעלי הביצועים הגבוהים ביותר והאמינות הרבה ביותר, ובמחיר נגיש ותחרותי מול העלות של פתרונות אחרים," אמר משה ינאי, מנכ"ל INFINIDAT. "אנחנו חושבים כי ההכרה הזאת על ידי גרטנר, המחוזקת על ידי תמיכתם של לקוחותינו, מראה כי אנחנו משפיעים ומגדירים את עתיד שוק האחסון מרובה הפטה-בייט".

Gartner, Magic Quadrant for General-Purpose Disk Arrays, Stanley Zaffos, Roger W. Cox, Valdis Filks, Santhosh Rao, 8 November 2018.

*Gartner Magic Quadrant Methodology, https://www.gartner.com/en/research/methodologies/magic-quadrants-research

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.