Ctera Enterprise File Services Architecture for Nutanix
Ctera Enterprise File Services Architecture for Nutanix
לירן אשל , מנכ"ל CTERA
לירן אשל , מנכ"ל CTERA
CTERA
CTERA
הודעה לעיתונות

CTERA ו-Nutanix משתפות פעולה כדי להפוך את שרותי ניהול הקבצים לארגונים, חדשנים ומתקדמים יותר

CTERA ,מובילה עולמית בתחום פתרונות אחסון מבוססי ענן, ו-Nutanix ספקית מערכות הIT המשולבות והאחודות (Hyper-Converged), משתפות פעולה כדי להפוך את שרותי ניהול הקבצים לארגונים חדשנים ומתקדמים יותר.

שותפות זו מונעת על ידי הסינרגיה בין שתי הפלטפורמות הטכנולוגיות של החברות, אך יותר מכך על ידי כוחות השוק, המעצבים מחדש את מבנה התשתיות בארגון. חברות מטמיעות תהליך מודרניזציה בתשתיות ה-IT הכוללת אתרי קצה ואתרים במיקומים מרוחקים. ארגונים המפוזרים על פני אזורים גיאוגרפים גדולים, עומדים בפני אתגרים טכנולוגים רבים לספק שירותי ITהחל משרתים ואחסון, דרך גידול בכמויות המידע הלא מובנה (Unstructured Data) ועד גישה רציפה למידע. כאן השותפות בין CTERA ו- Nutanix באה לביטוי.

השותפות המציעה פתרון המאחד את שתי הפלטפורמות הטכנולוגיות, מאפשרת ללקוחותיה לשדרג מגוון רחב של תשתיות ומערכות במשרדים מרוחקים (ROBO), כדי לאפשר אחסון, שיתוף ושמירה על הקבצים הארגוניים, חוצה ארגון ובצורה מאובטחת.

הפתרון המאוחד מציע:

אופטימיזציה של שרותי IT למשרדים מרוחקים ( Remote Office /Branch Office) - בין אם מדובר בניהול 10 אתרים מרוחקים או 10,000 אתרים, פתרון הניהול הריכוזי מאפשר לארגונים לפקח על כל ההיבטים של אספקת שרותי IT מפלטפורמה אחת ולהחליף את פתרון ה- NAS המסורתי בפתרון מתקדם וחדשני יותר.

Digital Transformation בתנאים שלך – הפתרון המאוחד מספק למשתמשים בארגון את הכלים הנדרשים כדי להיות פרודוקטיביים, תוך שמירה על 100% מהמידע והאפליקציות מאובטחים.

הרחבת שירותי הענן לקצה– מערכות אקרופוליס (Acropolis) נעזרות ב Gateway מבוסס הענן של CTERA על מנת להאיץ את הגישה לקבצים, בין אם זה באתר מרוחק או משתמש בתנועה.

הפחתת עלות ( TCO) – אחוד מגוון הצרכים של שירותי ה IT בקצה לפתרון מרוכז בקופסה אחת, תפחית עד ל-80% מהעלויות בהשוואה למערכות מדור קודם. אם מחשבים את סך כל ההפחתות מכל האתרים המרוחקים החיסכון הופך לבלתי נתפס.

למידע נוסף אנא בקרו באתר שלנו www.ctera.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.