אורן ישרים, מנהל מכירות אזורי בחברת INFINIDAT
אורן ישרים, מנהל מכירות אזורי בחברת INFINIDAT
INFINIDAT
INFINIDAT
הודעה לעיתונות

תנובה בחרה בפתרון אחסון המידע של INFINIDAT

העסקה כוללת היקפי אחסון של מאות טרה-בייט עבור שני אתרי החברה

תנובה בחרה בפתרון אחסון המידע של INFINIDAT, כפלטפורמת האחסון המרכזית עבור כלל מערכות הארגון. העסקה כוללת היקפי אחסון של מאות טרה-בייט עבור שני אתרי החברה, הן באתר הראשי והן באתר ההתאוששות מאסון.

תנובה בחרה ב- INFINIDAT כחלק ממהלך לרענון טכנולוגי של מערכות האחסון ולרגל המעבר של החברה לאתר חדש, דבר שהצריך הטמעת פתרונות אחסון גמישים ויעילים שיאפשרו מעבר פשוט בסיכון נמוך. העסקה עם תנובה נסגרה בשיתוף פעולה עם חברת סינופיה טכנולוגיות.

INFINIDAT היא הספקית העצמאית המובילה בשוק לפתרונות אחסון לארגוני אנטרפרייז בנפחים מרובי פטה-בייט. פתרון האחסון שלה, ה- InfiniBox, הינו פתרון מבוסס תוכנה מתקדמת המאפשר ביצועים, אמינות ויעילות ניהולית חסרי תקדים בשוק. פתרון InfiniBox אחד יכול לאחסן יותר משמונה פטה-בייט של מידע ונחשב בעולם כפתרון High-End במחיר נגיש.

תנובה בחרה בפתרונות האחסון המתקדמים של חברת INFINIDAT בשל הפשטות הניהולית והיכולת לתמוך באופן מלא בתהליכים החדשניים ובשינויים המערכתיים המתוכננים לעתיד הקרוב דוגמת מעבר אתר ומעבר Data Center. בנוסף, היכולות המתקדמות של פתרון InfiniBox משפרות ומפשטות את תהליכי העבודה השוטפים היומיומיים של החברה וממשיכות את הקו של תנובה כחברה העומדת בחזית הטכנולוגיה.

אורן ישרים, מנהל מכירות אזורי בחברת INFINIDAT, אמר כי: "אנחנו מברכים על בחירתה של תנובה ב- INFINIDAT. תנובה מצטרפת לשורה של מותגים בינלאומיים, אשר הטמיעו את InfiniBox וממנפים טכנולוגית אחסון חדשנית זו על מנת להשיג ערך עסקי, תמיכה מיטבית בתהליכי ייצור מתקדמים ותובנות עסקיות משמעותיות. InfiniBox מפשט תהליכי ניהול ומספק ביצועים חסרי תקדים, כמו גם יכולת גידול, ככל שהחברה צומחת ומרחיבה את פעילותה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.