הודעה לעיתונות

eSilicon תציג פלטפורמות IP לבינה מלאכותית ו-ASICs עתירי ביצועים לרשתות

הדגמות של 7nm 56G DSP SerDes ואפשרות לפגישות פרטיות

סן חוזה, קליפורניה, 20 בנובמבר 2018 (GLOBE NEWSWIRE):

eSilicon, ספקית מובילה של ASICs מסוג FinFET, פלטפורמות IP לשווקים ספציפיים ופתרונות אריזה מתקדמים ל-2.5D, תציג את שתי פלטפורמות ה-IP 7nm החדשות שלה ב-SemIsrael ב-27 בנובמבר 2018 בקריית שדה התעופה, ישראל. eSilicon גם תדגים את ה-7nm 56G full-DSP SerDes שלה בביתן 42.

הדגמות של SerDes: ביתן 42

באמצעות כרטיסי Samtec ExaMAX® Backplane Connector ו-ExaMAX Backplane Cable Assembly, eSilicon תדגים את הביצועים, הגמישות וצריכת החשמל הנמוכה של ה-SerDes עם הגעה ארוכה מבוסס DSP PAM4 ו-NRZ G56 nm7 שלה. פעולה ללא שגיאות (בלי צורך בתיקון שגיאות FEC) תוצג בערוצים, תדרי עבודה וסכמות מודולציה מרובים, הודות ליכולת שוויון מבוססת DSP בזמן אמת מאוד עוצמתית וניתנת לתכנות. יחס סיביות שגויות, מוניטורים של דיאגרמות עין ועיבוד היענות לפולסים יוצגו בין יכולות רבות אחרות.

פלטפורמת IP ל-ASICs עתירי ביצועים לרשתות
מסלול IP וליבות 11:40 – 12:00
דייוויד אקסלרד, מנהל בכיר, שיווק IP, eSilicon

פלטפורמת ה-7nm IP של eSilicon מספקת סביבה מלאה של IP ממוטב לרשתות עם יכולת הגדרת תצורה חזקה כלולה בתכנון. כל ה-IP בפלטפורמה הם "הכנס והפעל", שמשתמשים באותם מחסנית מתכת, דרישות אמינות, טווחי פעולה, מימשקי בקרה וטכנולוגיית DPT. יכולת הגדרת התצורה והתאימות האלה מביאות לביצועים טובים יותר, צפיפות גבוהה יותר וזמן הגעה לשוק מהיר יותר.

הפלטפורמה כוללת SerDes 56G ו-112G עתיר ביצועים ומאוד גמיש, קומפיילר TCAM, זיכרון חסון ניתן לתכנות עם פס רחב (HBM2) PHY, קומפיילרי זיכרון ממוטבים לרשת מרובים וספריות ק/פ רב תכליתיות ו-LVDS עם מתח מורחב.

פלטפורמת IP ל-ASICs של בינה מלאכותית
מסלול בינה מלאכותית ולמידת מכונה 14:00 – 14:20
פייר בויה, מנהל מכירות ויישומים, eSilicon

פלטפורמת ה-IP ל-ASICs של בינה מלאכותית neuASIC™ כוללת ספריה של פונקציות שמיועדות לבינה מלאכותית שאפשר לשלב ולהגדיר תצורה במהירות כדי ליצור מאיצי אלגוריתמים לבינה מלאכותית מותאמים אישית עבור ASICs של בינה מלאכותית ולמידת מכונה. הפלטפורמה כוללת מערך של פונקציות מקומפלות, מחוזקות ומאומתות וגם מספקת פונקציה של בניית מאיצי בינה מלאכותית שמספקת הערכות הספק/ ביצועים/ שטח (PPA) של ארכיטקטורת ה-ASIC שנבחרה לפני שמתחיל פיתוח ה-RTL.

אודות SemIsrael

SemIsrael Expo 2018 מפגיש מאות אנשי שבבים ישראלים מכל התחומים וההיבטים של תעשיית השבבים.

אודות eSilicon

eSilicon מספקת ASICs מסוג FinFETמורכבים, פלטפורמות IP לשווקים ספציפיים ופתרונות אריזה מתקדמים ל-2.5D. ה-IP המבדל שהוכח מבחינת ASIC כולל 7nm 56G/112G SerDes עם יכולת הגדרת תצורה חזקה בתוספת פלטפורמות 16/14/7nm FinFET IP ממוטבות לרשתות הכוללות HBM2 PHY, TCAM, קומפיילרי זיכרון מיוחדים וספריות ק/פ. הפלטפורמה שלנו neuASIC™ מספקת IP ספציפי לבינה מלאכותית ומתודולוגיה של תכנון מודולרי כדי ליצור ASICs של בינה מלאכותית מאוד יעילים וניתנים להתאמה. eSilicon משרתת את השווקים של רשתות פס רחב, חישוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית ותשתית 5G. www.esilicon.com

Collaborate. Differentiate. Win.™

eSilicon הוא סימן מסחר רשום, והלוגו של eSilicon, neuASIC ו-"Collaborate. Differentiate. Win" הם סימני מסחר של eSilicon Corporation. סימני מסחר אחרים הם הרכוש של בעליהם, בהתאמה.

ליצירת קשר:
Sally Slemons
eSilicon Corporation
408-635-6409
[email protected]

Susan Cain
Cain Communications
408-393-4794
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.