מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 21/11/2018 05:03
נושא: בריאות
הודעה לעיתונות

אנימה ביוטק היא הזוכה בפרס עסקת השנה בארה"ב בפרסי מדעי החיים של Lifestars™

הפרס מעניק הכרה לפוטנציאל הטרנספורמטיבי של שיתוף הפעולה בשווי מיליארד דולר פלוס של אנימה עם לילי

ברנרדזביל, ניו ג'רזי, 20 בנובמבר 2108 (GLOBE NEWSWIRE):

אנימה ביוטק, המובילה בגילוי של תרופות ששולטות באופן ספציפי בתרגום של חלבונים, היא זוכה בפרס "עסקת השנה בארה"ב" בפרסי Lifestars™ 2018.

"אנחנו שמחים לקבל את הפרס הזה, שמעניק הכרה לכוח ולפוטנציאל של פלטפורמת התרופות ששולטות בתרגום שלנו", אמר יוחי סלונים, מייסד שותף ומנהל העסקים הראשי של אנימה ביוטק. "העסקה שלנו עם לילי נותנת תוקף נוסף לגישה שלנו ולאסטרטגיית השותפויות שלנו שהיא יצירת שיתופי פעולה בלעדיים סביב המטרות הנבחרות של השותפים שלנו".

"Lifestars יצרה הזדמנות פנטסטית להפגיש קהל ראוי ולהדגיש את ההתפתחויות שנעשות בענף שלנו. זאת עדות לפעילות של אנימה ביוטק שסגל השופטים השנה שיבח את החברה באופן הזה", אמר ניל דרקס, מנכ"ל משותף, LSX Ltd. ו-Lifestars.

הפרסים הבינ"ל הפגישו יותר מ-300 מובילים גלובליים במדעי החיים, ממציאים ועושי עסקאות ובעלי עניין חשובים מהסביבה הרחבה כדי להעניק הכרה להישגים בענף. עשרים פרסים ניתנו במהלך ארוחת גאלה יוקרתית שהייתה ב-Honourable Artillery Company בלונדון, בריטניה ויתמכו ביוניסף בריטניה כנהנה הרשמי מהצדקה. Lifestars יצרה אירוע ייחודי של ערב נטוורקינג בשבוע כנס הבריאות השנתי ג'פריז בלונדון, כנס בנקאות ההשקעות בבריאות הגדול ביותר באירופה.

אודות LifestarsTM

את פרסי LifestarsTM מארגנת LSX, קהילה רבת השפעה של מקבלי החלטות בכירים במדעי החיים. באמצעות אירועים משפיעים, תוכן הובלת מחשבה עוצמתי והזדמנויות נטוורקינג ייחודיות, LSX קיימת כדי ליצור דרך טובה יותר באופן יסודי לקדם ולאפשר השקעות, מימון, שותפויות ועשיית עסקאות בבריאות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.lsxleaders.com/lifestars-awards

אודות אנימה ביוטק

אנימה ביוטק מקדמת תרופות ששולטות בתרגום, הפלטפורמה הראשונה לגילוי של תרופות עם מולקולות קטנות ששולטות באופן ספציפי בתרגום mRNA כאסטרטגיה חדשה נגד מחלות רבות. הפלטפורמה של אנימה משתמשת בביולוגיה רשומה כפטנטים כדי לנטר את התהליך של תרגום mRNA על ידי ריבוזומים. תוכנת ניתוח מבוססת ענן קניינית מזהה לאחר מכן תרופות פוטנציאליות שבאופן ספציפי מווסתות את הייצור של חלבוני המטרה. אנחנו מקדמים צנרת פיתוח פנימית בתחומי ריפוי מאוד נחוצים רבים ויוצרים שותפויות עם חברות פארמה בעסקאות של שיתוף פעולה בלעדי סביב המטרות שלהן. הגישה שלנו קיבלה תוקף באמצעות שיתוף הפעולה בשווי מיליארד דולר פלוס שלנו עם לילי, 5 פטנטים שהוענקו, 14 מאמרים שעברו ביקורת עמיתים ו-17 שיתופי פעולה מדעיים. למידע נוסף עלינו, בקרו בבקשה באתר https://www.animabiotech.com

קשרי מדיה:
Allison Blum, Ph.D.
LifeSci Public Relations
+1.646.627.8383
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.