גרגורי טורצקי, מנהל מוצר בכיר ב- INFINIDAT
גרגורי טורצקי, מנהל מוצר בכיר ב- INFINIDAT
INFINIDAT
INFINIDAT
הודעה לעיתונות

INFINIDAT מכריזה על Neutrix Cloud 2.0 לשיפור האחסון בענן

הגרסה החדשה של Neutrix Cloud מוסיפה רפליקציה חוצה-אזורים, ממשקים חדשים ואינטגרציות נוספות למחשוב רב-ענני

INFINIDAT, המובילה באספקת פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, משיקה גרסה חדשה של Neutrix Cloud 2.0, שרות האחסון של החברה למחשוב רב-ענני (Multi Cloud) לארגוני אנטרפרייז. עם שחרור גרסה זאת, Neutrix Cloud™ יתמוך כעת ברפליקציה חוצה-אזורים, עם ממשק משתמש גרפי מבוסס web, שליטה קולית עם Amazon Alexa ואינטגרציות נוספות לענן.

Neutrix Cloud הוא שרות ענן ציבורי ייחודי שמספק מערכות קבצים ונפחי בלוק (block) שניתנים לגישה סימולטנית מ- Google Cloud Platform (GCP), Microsoft Azure, Amazon Web Services (AWS), IBM Cloud ו- VMWare Cloud בסביבות המחשוב של AWS. Neutrix Cloud הוא שירות OpEx טהור והוא ניתן ליישום כפתרון עצמאי או עם פתרון האחסון InfiniBox במצב של רפליקציה בענן ההיברידי עם RPO (Recovery Point Objective) נמוך של 4 שניות. מאז שהיה לראשונה זמין מוקדם יותר השנה, Neutrix Cloud המשיך להוסיף יכולות חדשות, כשהוא מתקדם בצורה יציבה ב- roadmap שלו לאחסון-ענני כשרות (as-a-service) לארגוני אנטרפרייז ומגדיל את השפעתו על תעשיית האחסון לארגוני אנטרפרייז.

"עם העלייה בשירותי הענן הציבורי, כל ארגוני האנטרפרייז צריכים ספק אחסון ניטרלי שמאפשר גמישות עננית לאחסון מידע ויישומים", אמר גרגורי טורצקי, מנהל מוצר בכיר ב- INFINIDAT. "עם החידושים האחרונים הללו ב- Neutrix Cloud, אנחנו ממשיכים להתחייב לאחסון שעובד בצורה חלקה עם כל תשתית ענן. הדור הבא הזה של Neutrix Cloud מביא יותר חופש ללקוחות שלנו ולקהילה העסקית".

Neutrix Cloud 2.0 של INFINIDAT מציע מספר יכולות מפתח, כולל:

• רפליקציה חוצה-אזורים: ארגונים יכולים להשתמש ברפליקציה א-סינכרונית להתאוששות מאסון (DR)והגנה על מידע המאוחסן בענן לאורך האזורים של Neutrix Cloud.

• ממשק משתמש גרפי מבוסס web: עם ממשק משתמש מבוסס web, INFINIDAT מספקת למשתמשים ממשק פשוט לניהול מערכות קבצים, נפחים, סנאפשוטים והעתקים, וכמו גם מאפשרת לבדוק פרטי חשבון ופעולות אחרות ברמה גבוהה.

• אינטגרציות נוספות לענן: בנוסף לפעילות ותקשורת הדדית קודמת עם AWS, Microsoft Azure ו- VMWare Cloud ב- AWS™, פתרון Neutrix Cloud של INFINIDAT מספק תמיכה כעת לאספקת קישוריות אוטומטית ל- Google Cloud ולקישוריות ל- IBM Cloud.

• ניהול מקומי לענן: טמפלטים של AWS CloudFormation לנפחי Neutrix ואספקת קבצי מערכת.

• אוטומציה ל-VPN Setup : קלות בשימוש ללקוחות היא עקרון מפתח בתכנון של Neutrix. גרסה זאת מאפשרת יצירה אוטומטית של קשרי VPN עם יצרנים נבחרים של פיירוול on-premises.

• שליטה קולית באמצעות Amazon Alexa: מאפשרת ביצוע משימות ניהול נפוצות באמצעות הקול שלכם.

כל היכולות החדשות זמינות ללא תשלום נוסף. משתתפי כנס AWS re:Invent מוזמנים להצטרף ל- INFINIDAT בביתן 1503 ב- Venetian Conference Center לראות דמו חי של Neutrix Cloud וללמוד יותר על הפורטפוליו המלא של פתרונות INFINIDAT.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.