מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 26/11/2018 15:03
עדכון: 26/11/2018 15:04
נושא: אמנות, תרבות
מתוך Landing של יעל אורני. צילום: אלי כץ
מתוך Landing של יעל אורני. צילום: אלי כץ
הודעה לעיתונות

ערב משותף של הכוריאוגרפים תומר שרעבי, יעל אורני ומאיה פופובה עם יצירות במסגרת "המרחב האישי": Ego-Drum, Landing ו-Merge i

ערב משותף של יצירות במסגרת מופעי "המרחב האישי" בניהולה האמנותי של הכוריאוגרפית יעל אורני יארח לצד המופע שלה, Landing, יצירות של הכוריאוגרפים מאיה פופובה ותומר שרעבי.
מוצ"ש, ה-15 בדצמבר, אולם שידלובסקי, מוזיאון ת"א. בשעה 21:00.
יום ב', ה-24 בדצמבר, אולם שידלובסקי, מוזיאון ת"א. בשעה 21:00.

ערב של 3 יצירות של כוריגראפים עכשיווים יתקיים במהלך דצמבר במוזיאון תל אביב.
היצירה Landing מאת יעל אורני, המנהלת האמנותית של הערב, עוסקת בשאלות סביב הרצון להשתייך: מסע של סיטואציות משתנות בתוכן הדמות מחפשת מקום להשתקע בו. במסעה היא חווה במרומז חיים, חתונה, מוות, הגירה ומאבק.
היצירה משלבת תנועה, אמנות חזותית, פסקול ווידאו ארט.
היצירה נוצרה לכבודה של ד"ר רונית לנד שהלכה לעולמה באופן פתאומי בפברואר 2018 ואשר תרמה רבות לחקר המחול בארץ ובעולם, והייתה חברה ומורה של היוצרת..
כוריאוגרפיה, עיצוב, סאונד, וידאו ארט: יעל אורני / עוזרות כוריאוגרפית: מאיה פופובה והילה כהן / הפעם המופע יתקיים בביצוע הכוריאוגרפית עצמה.

היצירה Ego-Drum מאת תומר שרעבי היא מסע פסיכודלי של מחול תיאטרון מוזיקלי. היוצר מכנה אותה "מפלים גולשים אותיות מילים גוף פרפר אדמה"
כוריאוגרפיה וביצוע: תומר שרעבי
משחק: אמנון אבוטבול

Merge into Surreal ('מיזוג סוריאליסטי') מאת מאיה פופובה היא יצירת מחול תיאטרלית המציגה את היופי שבשזירת נקודות מבט שונות תוך שימוש במנעד הרגשי הקיים: עבר הווה ועתיד - במערכות יחסים שבין בני אדם כאלגוריה. היצירה מפגישה את חלומותיהן של שתי שותפות לדרך - הראשונה, תמימה, אופטימית, נקיה, מסבירת פנים ומעודנת ואילו השנייה שבורה מבפנים, צינית וקשוחה. שתיהן דרמטיות, קומיות ותיאטרליות.
כוריאוגרפיה: מאיה פופובה.
רקדניות: אוקסנה ברנשטיין, מאיה פופובה.
בימוי אמנותי: מיכל בר-אור.
מוזיקה: ג'ובאני סולימה, אוטו סטנלי וואן שפונגל, אומה סומק.
הפקה מוזיקלית: אלכסיי פוליאנסקי.

מחיר כרטיס במוזיאון תל אביב: 90 ש"ח. להזמנות. טלפון : 03-6077020 (בין השעות 14:00 עד 21:00) או באתר מוזיאון תל אביב
http://www.tamuseum.org.il/he/event-item/99227

יעל אורני אמנית מחול ווידאו ארט. כרקדנית רקדה בלהקת מאגי מאראן בפאריז וכסולנית ביצירותיהם של רנה שיינפלד, עידו תדמור ואחרים. אורני למדה מחול מגיל צעיר אצל שלי שיר ואח"כ בבי"ס בת דור ובמקביל למדה בתיכון תלמה ילין לאמנויות שם במגמת אמנות חזותית וניגנה פסנתר קלאסי. למדה תואר שני בכוריאוגרפיה במרכז לאבאן שבאוניברסיטת סיטי בלונדון. יצרה כ-40 עבודות עד היום שהועלו במרכזי ופסטיבלי מחול חשובים בארץ ובעולם. יצירותיה הן מולטי-דיסציפלינריות ומשלבות מספר תחומי אמנות כגון: פיסול, ציור, וידאו ארט ועוד. אורני היא ממקימי עמותת הכוריאוגרפים הישראלית וחברה בה עד היום.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.