הודעה לעיתונות

מהפכה בחוויית הסקרים המקוונים בשוק החינוך

Explorance מציגה תפיסה חדשה ביצירה, השבה וניתוח של סקרים מקוונים תוך הגדלת המעורבות בסקר

מונטריאול, 26 בנובמבר 2018, (BUSINESS WIRE):
Explorance, הספקית המובילה של פתרונות ניתוח מסלול למידה (Learning Journey Analytics - LJA) מכריזה על חבר חדש במשפחת Blue® לשוק החינוך, הנקרא. BlueX™ .

BlueXהוא כלי סקרים מקוון ואינטראקטיבי שמאפשר שימוש ברעיונות מתקדמים שלא קיימים עדיין בכלים המסורתית ליצירת הסקרים כיום. המודרניזציה הזאת של זירת הסקרים המקוונים מיועדת לשפר את חווית היצירה של סקרים ואת מעורבות המשיבים ובכך לחדש את הפופולריות של כלי סקרים מקוונים ולהגדיל את שיעורי ההשבה.

רבים חושבים שכלי הסקרים המקוונים הקיימים לא יעילים, מסורבלים ומגבילים מאוד בתכנון. "יצירת סקרים מקוונים באמצעות הטכנולוגיות הקיימות מכריחה אתכם, כמנהלי סקרים, לקבוע גושי שאלות שבהם החוויה, המבנה והסדר מוגדרים מראש ולא ניתן לשנות אותם בקלות. הנתונים שנאספים משויכים רק לשאלה ספציפית וההצגה של הסקרים חייבת לבנות בצורת שאלות ותשובות", אמרה בקי פטרסון, מנהלת בכירה במשרד המחקר והתכנון המוסדי באוניברסיטה של לואיוויל. "בעולם של קצב מהיר עם הצפה של מידע ומגוון סוגים של מכשירים, טכנולוגיות הסקרים הנוכחיות מיושנות וגורמות לחוסר מעורבות של המשיבים לסקרים, וזה מוריד את שיעורי ההשבה לסקרים", מוסיפה פטרסון.

BlueX, לעומת זאת, מציע את האפשרות לבנות סקרים בצורה של טקסט חופשי, תוך שימוש בלוגיקה מותנית מבוססת בינה מלאכותיתForking , מתוחכם, שאלות חוזרות אוטומטיות ו- Piping חכם, שמאפשרים למנהלים ליצור סקרים במהירות ועם גמישות רבה יותר.

כדי להגדיל את המעורבות בהשבה על סקרים, BlueX מאפשר הצגה שבה אפשר להוסיף אלמנטים של מולטימדיה כחלק מהסקר, והצגת הסקר מותאמת אוטומטית לסוג המכשיר שבו משתמשים. בנוסף, BlueX מאפשר את היכולת לשבץ סקרים מקוונים בדפי אינטרנט או תוכן דיגיטלי אחר, ועל ידי כך להניע משיבים להגיב בהקשר של נושא הסקר.

"BlueX מאתגר את התפיסות המסורתיות של סקרים מקוונים. באמצעות מימשק ברור וחכם, הוא משנה את החוויה של מנהל הסקר וגם של משיבי הסקר, ויוצר סביבה טובה יותר ויעילה", מסבירה פטרסון.

BlueX הוא פתרון משוב מרכזי לכל בעלי העניין בשוק החינוך - מנהלים, תלמידים, מורים וחוקרים יכולים להשתמש בכלי אחד כדי לאסוף את המשוב שהם צריכים. למידע נוסף איך BlueX יכול לעצב מחדש את האופן שבו אתם עורכים סקרים מקוונים עבור מחקרים אקדמיים בארגון שלכם, בקרו בדף האינטרנט של BlueX או צרו קשר עם Explorance כדי לקבוע הדגמה של הפתרון החדש.

אודות Explorance

Explorance היא ספקית של ניתוחי מסלול למידה שמעצימה ארגונים בקבלת ההחלטות הנכונות באמצעות נתוני משוב המבוססים על עובדות. באמצעות המוצרים שלה, Blue ו-Metrics That Matter, Explorance נמצאת בלב תהליך שיפור הלמידה המתמשך של כל ארגון.

Explorance הוקמה ב-2003 עם מטה במונטריאול ויחידות עסקיות בשיקאגו, אמסטרדם ומלבורן. מאז 2014 Explorance מדורגת בעקביות כמעסיק מוביל על ידי ה-Great Places to Work Institute®. הלקוחות של Explorance כוללים מגוון רחב של ארגונים לומדים ממגזרים שונים כולל האקדמיה, עסקים, ייעוץ ומימשל ברחבי העולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של Explorance.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

איש קשר

Gil Gruber
gil@directobjective.com
1.514.238.7766+

מקור: Explorance

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20181126005116/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.