הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה באפריקה באמצעות Mondon Conseil International

סן פרנסיסקו, 27 בנובמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל הודיעה היום על הסכם לשיתוף פעולה עם Mondon Conseil International, חברה מערב אפריקנית מפורסמת של שירותי ייעוץ מס, עריכת דין, ראיית חשבון וייעוץ פיננסי שבסיסה בחוף השנהב.
ההסכם מבסס עוד את דריסת הרגל של אנדרסן גלובל באפריקה. לארגון הגלובלי יש עכשיו נוכחות בתשעה מקומות מאז הכניסה לשוק המיסים ועריכת הדין האפריקני לפני פחות משנתיים.

"התחלתי את הקריירה שלי לפני יותר מ-30 שנה אצל ארתור אנדרסן, כך שערכי השקיפות והשירות החלק והטוב מסוגו שלי כבר מתאימים היטב לערכי הליבה של אנדרסן גלובל. זה פשוט הולם שהמובילה בשוק הגדל של שירותי מס ועריכת דין באזור תשתף פעולה עם אנדרסן גלובל, חברה שאני מכבד", אמר פקום מונדון, מייסד ושותף מנהל של Mondon Conseil International.

Mondon Conseil International שהוקמה ב-2001 במטרה להפוך לחברת המיסים הראשונה במעלה באזור, מייעצת ללקוחות מקומיים ובינ"ל בענייני דינים פיסקליים ועסקיים כולל תקנות מסחר, עבודה ומטבע חוץ, ועובדת עם מנהלי כספים, גזברים ומנהלים פיננסיים אחרים במעבר לדרישות החשבונאות החדשות שמנהיגים רגולטורים ורשויות מס.

"פקום והצוות שלו ב-Mondon Conseil חשובים לצמיחה של הארגון הגלובלי שלנו במערב אפריקה. החברה הנוכחית שלהם כבר עכשיו יותר גדולה מפרקטיקות אחרות באזור ופקום ועמיתיו יכולים להוביל את התמיכה במגזר הדובר צרפתית של אפריקה", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "בנוסף להרחבת היכולות המשפטיות באזור באמצעות Mondon Conseil, יש לנו העונג הנוסף לקבל בברכה בוגר של ארתור אנדרסן בחזרה למשפחה ואני מצפה שפקום יהיה שחקן מפתח בהתרחבות במערב אפריקה".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-122 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20181127005014/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.