מפרסם: אור תקשורת ופרסום
תאריך: 28/11/2018 14:07
נושא: בריאות, משפחה
הרב עם אחד מהילדים שזכה לסייע בלידתו
הרב עם אחד מהילדים שזכה לסייע בלידתו
הודעה לעיתונות

הרב משה שלזינגר העניק ייעוץ למעוכבי ילדים בחיפה

הרב משה שלזינגר, נשיא עמותת פרי חיים, נפגש היום (יום ד' 28/11/18) בחיפה, עם מעוכבי ילדים במטרה לייעץ להם ולסייע.

הרב משה שלזינגר, נשיא עמותת פרי חיים, מייעץ כבר 30 שנה לזוגות וליחידים מעוכבי ילדים, בני/ות כל המגזרים והדתות. הייעוץ התקיים במדרשת בית השושנים שבחיפה - חינם, כפי שהרב עושה כבר 30 שנים, בניסיון להעניק כמה שיותר מידע למי שמבקשים להרות.

הצורך בייעוץ
מידע רב מסתובב ברשת, חלקו נכון וחלקו מוטעה או חלקי. ברובו, הוא בעיקר מבלבל את הזוגות המבקשים ללדת ומתקשים בכך.

הרב שלזינגר, מכיר את כל ראשי מחלקות הפריון בישראל (ובמקומות רבים בעולם). הוא גם מכיר את כל החידושים המדעיים הקשורים להפריות וילודה, ויכול להפנות את הזוגות לטיפולים המתאימים להם ביותר. בנוסף, הרב מכיר את כל הזכאויות להן זכאיים מקופות החולים, הזוגות והיחידים המבקשים להרות, מידע שלא תמיד שקוף לקהל הרחב. הידע, מעניק למתמודדים מיקוד, יעוץ מקצועי, הדרכה ושקט נפשי.

פעילות הרב שלזינגר ועמותת פרי חיים, הביאה ללידת כ-60,000 ילודים עד כה. הידע שהצטבר אצל הרב ב-30 שנות פעילות וייעוץ הוא עצום, והרב רואה עצמו שליח המחויב לחלוק את הידע הזה עם הזקוקים לו.

הרב שלזינגר, נאבק לצד זוגתו במשך 20 שנים, עד שהשניים הצליחו להביא לעולם תאומים. הרב שלזינגר, שחווה על בשרו את הקשיים שזוגות דתיים וחרדיים חווים בבואם לקבל סיוע, מחשש שיאלצו לבצע פעולות המנוגדות להלכה או בשל פחד מחדירה לפרטיותם - החליט לבצע שינוי ולייעץ למי שמבקשים להפוך להורים. במשך 20 שנים פעל הרב מדירת חדר קטנה, ממנה ייעץ לעשרות אלפי זוגות. בשנת 2006 מוסדה פעילותו בהקמת עמותת "פרי חיים - ארגון בינלאומי לפריון". הרב שלזינגר המשמש כנשיא העמותה, מקיים מאות פגישות ייעוץ מדי שבוע בירושלים, בבני ברק ובמודיעין עילית. במקביל לעבודתו כיועץ רפואי של קופת חולים מכבי ומעבדת 'סייטוביט'. כתודה על פעילותו רבת השנים, קיבל את אות נשיא המדינה.

השירותים שמספק ארגון "פרי חיים" כוללים:
ייעוץ רפואי, תמיכה נפשית ורגשית, חלוקת תרופות למעוטי אמצעים ומוקד מידע על טיפולי קופות חולים ומרכזים רפואיים. השירות ניתן בחינם לזוגות וליחידים חילוניים, מסורתיים, דתיים חרדים ולא יהודים - כולם נהנים מניסיונו של שלזינגר בעולם הפוריות, משפע המידע ומשיטות הטיפול, בדרך למטרה הנכספת: היריון נטול סיכונים, בדרך יעילה וקצרה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אור תקשורת ופרסום.