..
..
אלי סדרס
אלי סדרס
גיא מור
גיא מור
הודעה לעיתונות

לראשונה בישראל אין צורך להגיע לכיתה – מאמנים בתחום הספורט יוכשרו בלימודים מקוונים

המכללה הישראלית לספורט פורצת דרך ותחסוך לסטודנטים זמן וכסף - תכשיר מורים ומאמנים כאשר כל החלק התיאורטי ייערך באמצעות האינטרנט. המכללה מציגה תוכנית לימודים מתקדמת וצוות הוראה מוביל

מהפכה בתחום הכשרת מורים ומאמנים בישראל. לראשונה יתאפשר לרכוש את התואר בהדרכה ובאימון, כאשר כל הלימודים העיוניים ייערכו באון ליין באמצעות רשת האינטרנט וללא צורך להגיע לכיתת לימוד. כל סטודנט יכול לקבוע את לוח הזמנים ואת מערכת השעות שלו בהתאמה אישית.

המכללה הישראלית לספורט, היא גוף חדש שנוסד לאחרונה בישראל ומנוהל על ידי שני אנשי ספורט ותיקים, אלי סדרס וגיא מור, המציגים מהפכה באופן בו ינוהלו ההכשרות השונות, תוך שימת דגש על אנשי הוראה מהשורה הראשונה, ושיטות לימוד חדישות שלא היו נהוגות קודם לכן בישראל.

סדרס, יו"ר איגוד הרמת המשקולות 2003-2015. חבר הנהלת ההתאחדות האירופאית, הוועדה המדעית העולמית, ויו"ר הוועדה הרפואית בהתאחדות האירופאית, 2008-2016. אלוף ישראל, בהרמת משקולות בשנים 1980-1990 ומי שניהל במשך שנים רבות את בית הספר למאמנים של מכון וינגייט ומור, ששימש כמאמן הלאומי של נבחרת ישראל בפאנקרטיון (אמנות לחימה המשלבת היאבקות ואיגרוף) בשנים 1999-2004 במהלכן זכו ספורטאים ישראלים בחמש מדליות זהב באליפויות עולם. שימש כנשיא האיגוד האירופאי בפאנקרטיון בשנים 2000-2004. ספורטאי תחרותי בעברו ובעל חגורה אדומה דאן 9.

המכללה הישראלית לספורט נוסדה במטרה לגרום לשינוי חיובי בספורט ובחברה הישראלית באמצעות הכשרת כוח אדם בתכניות איכותיות הנגישות לאוכלוסייה כולה. המכללה מציעה לסטודנטים תכניות לימוד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בישראל, בהנחיה של הצוות המקצועי הבכיר והמנוסה ביותר ובמחירים הוגנים וסבירים בתחום.

סדרס: "הדגש שלנו הוא לתת לספורט הישראלי אנשי אימון טובים. נשקיע בחינוך מתוך מטרה לייצר מורים ומאמנים מקצועיים יותר שיקדמו את הספורט בישראל. מלבד העובדה שהלימודים התיאורטיים ייערכו ברובם באמצעות האינטרנט, ערכנו גם עדכונים בתוכניות הלימוד והתאמנו אותן לשנת 2019 הגם שאין דרישות כאלה ממנהל הספורט".

המכללה תפעל בכל אתר גאוגרפי בישראל או בעולם, בצורה עצמאית. עם זאת, המכללה עושה לפיתוח שותפויות והתקשרויות עם גופי ספורט ומוסדות אקדמיים. המכללה תקיים קורסים המצויים בפיקוח מנהל הספורט כמו מדריכים ומאמנים בספורט התחרותי, מדריכי כושר גופני ובריאות, וכן קורסים עצמאיים, שאינם מצויים בפיקוח מנהל הספורט.

במרבית תכניות ההכשרה, הלימודים המעשיים יתקיימו באופן פרונטלי, בעוד הלימודים התיאורטיים יתקיימו מרביתם בצורה מקוונת (מלבד אלה אותם מנהל הספורט מורה לקיים באופן פרונטלי), דבר המאפשר נגישות לאוכלוסייה מגוונת, הפעלת תכניות לימוד איכותיות, ארגון זמן יעיל ומועיל יותר לצוות המכללה ולסטודנטים, ובעיקר הפחתה בשכר הלימוד.

מור : "אנחנו לא נשענים על שיטות הלימוד המסורתיות. העולם מתקדם ואנחנו מאמינים כי ניסיון ופרקטיקה משמעותיים ומכינים את המורים והמאמנים לחיים. ימי הלימוד הפרונטליים יארכו מקסימום שש שעות, יחד עם זאת נעניק יותר שעות בשטח ללימוד מעשי של החומר, כמו לדוגמא במאמני חדר כושר, שם התקן קובע כי מתוך 300 שעות לימוד רק 50 ייערכו בחדר הכושר, אצלנו התלמידים יבלו בחדר הכושר 135 שעות לפחות, כך אנחנו מאמינים שהם יגיעו לשוק המאמנים כשהם טובים ומוכנים יותר".

צוות המכללה כולל שמות מובילים בעולם הספורט הישראלי ובהם ניסים זוארץ ראש תחום ספורט- פנאי מחול ותנועה שמוסיף : "העולם התקדם, שיטות האימון השתנו והתפתחו וכך גם שיטות הלימוד. אנחנו מבטיחים לסטודנטים שלנו את המילה האחרונה בתחום, כולל הדרכה מעשית על הדרך להשתלב בשוק העבודה בצורה הנכונה והמיטבית".

עוד בסגל ההוראה של המכללה נמצאים פרופסור דרור שגיא, שינהל את תחום הפסיכולוגיה ולצידו אוהד מעוז מי שמוביל את הפרויקט המנטלי בוועד האולימפי, המאמן האולימפי בקיאקים זיו בן יוסף, המתעמלת האולימפית רחלי ויגדורצ׳יק ועוד.

עוד על המכללה:
https://www.ics.org.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.