ינון ופסטרנק באולפן
ינון ופסטרנק באולפן
ירון חי מנשה
ירון חי מנשה
הודעה לעיתונות

השדרנים גבי ינון וירון חי מנשה - לרדיו ארץ

השדרן הוותיק גבי ינון ישדר את התוכנית "סקסופון" בעריכתה של נאוה פסטרנק, והשדרן ירון חי מנשה יערוך ויגיש את התוכנית "חי בארץ" . תוכנית חדשה נוספת שעלתה לאוויר בתחנה היא "הטפטפת" מוסיקה אלקטרונית וטראנס בהגשתם של דניאל ליטווין ויוראי פיקר יוצאי גל"צ* רדיו ארץ: הגענו ל- 100,000 מאזינים בחודש*

חודשים אחדים לאחר שנאלץ לפרוש מתאגיד השידור, שדרן הרדיו הוותיק גבי ינון שב לשדר ומצטרף ל"רדיו ארץ" ואל עמדת השידור האהובה עליו ביותר: ג'אז. גבי ינון - ששימש קריין חדשות בכיר בקול ישראל ומגיש תוכניות מוסיקה ברשת ג' וב- FM88 ' - יגיש בתחנה את התוכנית "סקסופון". את התוכנית תערוך נאווה פסטרנק עורכת בכירה לשעבר בקול ישראל.
גם שדרן הרדיו המוערך ירון חי מנשה מצטרף לרדיו ארץ. חי מנשה שידר שנים רבות בקול ישראל, ערך והגיש שלל תוכניות ברשת ג' וב-FM88 , הידועה שבהן "חי בערב" מגזין המוסיקה של FM88. הוא יגיש בתחנה את התוכנית "חי בארץ" כל רביעי בעשר בערב, שבה יארח בשידור חי אמנים ישראלים באולפן.
חי מנשה אמר, "אני גאה להצטרף לצוות הנפלא של רדיו ארץ, ולהגיש ג'אם מוזיקלי חדש עם אמנים חדשים וותיקים, שמן הסתם לא יושמעו בתחנות אחרות". גבי ינון הודיע, כי הוא "שמח להצטרף לתחנת הרדיו החדשה, וכי הוא מאמין בדרכה של רדיו ארץ"
מנכ"ל רדיו ארץ יוסי הדר בירך על ההצטרפות ואמר "לקראת ציון יום הולדת שנה לרדיו ארץ, אנחנו מתברכים בשני שדרנים מוכשרים מנוסים ומקצועיים לעילא ולעילא, שהם תרומה חשובה לקידום התחנה שהולכת וצומחת מדי יום. רדיו ארץ חרט על דגלו את קידום התרבות בישראל, משדר מוסיקה ישראלית איכותית ומגוונת, ואקטואליה המהווה פלטפורמה רדיופונית שמאפשרת פתחון פה לכולם ומייצגת תקשורת חופשית באמת".

תוכנית חדשה נוספת שעלתה לאוויר ברדיו ארץ היא "הטפטפת" שעתיים מושקעות של מוסיקה אלקטרונית וטראנס בעריכתם ובהגשתם של שדרן הרדיו דניאל ליטווין יוצא גלי צה"ל, ויוראי פיקר אף הוא בוגר גל"צ שמשמש היום גם כטכנאי סאונד ברדיו ארץ.

רדיו ארץ הוא רדיו דיגיטלי שהוקם לפני שנה על ידי העיתונאי ושדרן הרדיו יוסי הדר שהגיש את התוכנית "הכל דיבורים" בקול ישראל, וניהל את מערכת החדשות של רשת ב'. הרדיו משדר 24/7 תוכניות אקטואליה ותרבות, פודקאסטים בשלל נושאים ומוסיקה ישראלית מגוונת. בתחנה החדשה חברים עיתונאים ושדרנים מן השורה הראשונה בתקשורת הישראלית, שבהם: נעם ניר, נירית צוק, יוסי הדר, יניב מורוזובסקי, נאוה קור בודק, יוסי ריבלין, איתי חכמה, אלברט גבאי, נחום מוכיח, מור כצמן נחום חבר, מורן שמואלוף דרור זמיר ועוד. הרדיו מואזן דרך אתר האינטרנט של התחנה, ברדיו הדיגיטלי ברכב, באפליקציה ייעודית וברשתות החברתיות. מנתונים שהתקבלו בתחנה עולה כי שיעור המאזינים לתחנה מגיע לכ- 100,000 מאזינים בחודש בכל סוגי השידור מדקות אחדות ועד לתוכניות שלמות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ריבלין תקשורת המונים.