ג'ון מדבד, מייסד ויו"ר OurCrowd
ג'ון מדבד, מייסד ויו"ר OurCrowd
הודעה לעיתונות

פסגת המשקיעים של OurCrowd: ועידת המשקיעים הגדולה ביותר במדינה חוזרת ב-7 למרץ 2019, בירושלים

נושא הועידה- "סטארטאפים: מחוללים שינוי גלובלי" צפוי למשוך כ-15,000 נרשמים

ירושלים, 4 דצמבר 2018 – OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות הגלובלית והמשקיעה הפעילה בישראל בהון סיכון, הודיעה שתארח את ועידת המשקיעים הגלובלית החמישית שלה בירושלים ב-7 למרץ 2019. הועידה תהיה אירוע המשקיעים הגדול ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל ואירוע גיוס הכספים במימון המונים הגדול בעולם.

בשבוע הראשון של מרץ, עולם הסטרטאפים יתקבץ בירושלים, כאשר אלפים כבר נרשמו ויותר מ15,000 צפויים עוד להירשם מיותר מ-120 מדינות. בין הנרשמים יותר מאלף יזמי סטרטאפ ,300 משקיעי הון סיכון, 400 חברות בינלאומיות ומיטב המשקיעים, נציגי הממשלה והתקשורת העולמית. כל אלה יגיעו ללמוד, לפתח קשרים, לעשות עסקים ולגלות את העתיד בעיר ההיסטורית ביותר בעולם.

הנושא של ועידת OurCrowd העולמית למשקיעים לשנת 2019 הוא: "סטרטאפים: מחוללים שינוי גלובלי", ומשקף את כוחן הבלתי ייאמן של טכנולוגיות חדשות לחולל שינוי אמיתי ובר קיימא בעולם. על הבמה, בקבוצות עבודה ובמגוון הדגמות טכנולוגיה ילמדו משתתפי הועידה על פריצות הדרך האחרונות, מה עדיין אפשרי, אלו מכשולים עוד עומדים בדרך והיכן ישנן הזדמנויות השקעה. הועידה תעסוק בסוג נוסף של השפעה: כוחה של יזמות לקדם שלום על ידי יצירת מקומות עבודה ואינטרסים משותפים. הועידה תחקור את האתגרים וההזדמנויות הגלומות במהפכת החדשנות- ביניהם שיח על הדילמות האתיות בעריכת גנים, על האופן בו החברה תכין בני אדם לקראת העידן הרובוטי ועל הטכנולוגיות של היום ודרכי התמודדותן עם משברים סביבתיים.

מייסד ויו"ר OurCrowd ג'ון מדבד אמר: "בתום שש שנות פעילות בלבד, OurCrowd היא כיום קרן ההון סיכון הפעילה ביותר בישראל שצפויה לגייס מיליארד דולר עד סוף השנה עבור יותר מ-170 סטרטאפים טכנולוגיים. הועידה תחגוג את חדשנות הסטרטאפים והשפעותיה פורצות הדרך בתחומי ה בריאות, בטיחות הציבור, סביבה, תחבורה, בטיחות סייבר, מזון, חקלאות ועוד, ומהווה הזדמנות לחבר בין הרשת שלנו של 30,000 משקיעים ליזמים, חברות, ומשקיעי הון סיכון, ויחד להזניק את עידן החדשנות הטכנולוגית."

בוועידה של שנה שעברה, OurCrowd סייעה ביצירת 550 קשרים בין חברות בינלאומיות לחברות סטרטאפ, נתון שמדגיש את הערך שמוצאים שחקנים מהאקוסיסטם הגלובלי באירוע זה כל שנה. ליזה כהן, מנהלת השקעות ב-Innogy Investment Hub, אמרה: "הועידה שלכם הייתה מדהימה, מאורגנת באופן מושלם, בעלת תוכן יוצא דופן ונטוורקינג מעולה". רועי בן דניאל, שותף חדשנות ב-Visa Europe, אמר: "אני מפעם מהאיכות והכמות של הקהל, התוכן והתכנון הלוגיסטי המושלם."

ועידת המשקיעים של 2019 תכלול מגוון נושאים, ביניהם:

  • השפעה אמתית, סיפורים אמתיים: טובי היזמים ומנהלי החדשנות ישתפו את הקהל בשיטות שלהם להטמעת טכנולוגיות סטרטאפ משפרי חיים ומאתגרי תעשיות.– לדוגמא- כיצד חברות טכנולוגיה רפואית משתמשות בטכנולוגיות סריקה כדי לעזור בריפוי פציעות עמוד שדרה, כיצד רחפנים מסייעים במשימות חיפוש והצלה, או איך חיישני IoT עוזרים בחסכון מים והגדלת יבולים בחקלאות.
  • הטרנדים הגדולים של 2019: הכיוונים העכשוויים, ישימים ובעלי פוטנציאל השפעה הגדול ביותר שמשקיעי הון סיכון שמים עליהם עין.
  • הזנקת עסקה בלייב: אירוע ייחודי בו משקיעים מוכרים יישמעו ישירות מיזמים אודות טכנולוגיות פורצות דרך שהם מפתחים כשאר מיד לאחר מכן יוכלו המשקיעים להחליט בזמן אמת על השתתפות במימון המיזם.
  • הדגמות וחללים אינטראקטיביים: מרכז אריכות חיים, תערוכת קריירות, זירת ספורט-טק , תצוגת מציאות רבודה / מציאות מדומה, במת לייב פיץ' ואפטר-פארטי מהסרטים.

להרשמה- summit.ourcrowd.com. נציגי התקשורת מוזמנים לקבל פרטים אצל [email protected].

הערה לעורכים

על OurCrowd:
OurCrowd היא פלטפורמת השקעות גלובלית המחברת בין הזדמנויות הון סיכון למשקיעים מוכרים מרחבי העולם. בתור חברה מובילה במימון לגיוס הון, OurCrowd מנוהלת ע"י צוות של מקצוענים בעלי ניסיון עולם ההשקעות בניהולו של המשקע הסדרתי ג'ון מדבד. OurCrowd מסננת ובוחרת חברות, משקיעה הון בעצמה ומזמינה את מנוייה להשקיע יחד אתה בהזדמנויות אלה. OurCrowd תומכת בחברות הפורטפוליו שלה, מגייסת מומחים מהתעשייה שישמשו כמדריכים ויוצרת הזדמנויות צמיחה דרך קשת הקשרים האסטרטגיים הבינלאומית שלה. קהילת OurCrowd כוללת כמעט 30,000 משקיעים מוכרים מיותר מ150 מדינות. OurCrowd גייסה יותר מ-800 מיליון דולר והשקיעה ביותר מ-170 חברות וקרנות. כדי להצטרף ל-OurCrowd כמשקיע מוכר, אנא בקרו ב-www.ourcrowd.com ולחצו על "Join".

על ועידת המשקיעים העולמית 2019 של OurCrowd:
ועידת המשקיעים העולמית של OurCrowd, היכן שעולם הסטרטאפ נפגש
. ועידת המשקיעים העולמית של OurCrowd 2019, שתתקיים ב-7 למרץ בירושלים, ישראל, היא אחד האירועים הבולטים בתעשיית הטכנולוגיה ואירוע העסקים הגדול ביותר בהיסטוריה של ישראל, עם 15,000 משתתפים צפויים. הועידה כוללת מושב אינטראקטיבי בשורה הראשונה לעולם ההון סיכון, שהיה סגור עד לא מזמן של הון סיכון, כולל חשיפה בלעדית לטכנולוגיות פורצות דרך, היזמים שמאחוריהן והחברות המשתמשות בהם. משקיעי עילית, משקיעי קרנות הון סיכון, שותפים עסקיים, יזמים ועיתונאים באים מכל העולם גם לוועידה עצמה וגם לשבוע של אירועים הכולל סיור באקוסיסטם הישראלי, פגישות עם בכירים בחברות וטיולים היסטוריים ותרבותיים. אלפים נוספים ישתתפו בוועידה ע"י הזרמה ישירה למחשבים ומכשירים ניידים. למדו עוד ב- summit.ourcrowd.com.

חומרים לתקשורת http://blog.ourcrowd.com/OCSUMMIT19

2018 OurCrowd Global Investor Summit Photos / 2018 OurCrowd Global Investor Summit Videos

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.