הודעה לעיתונות

דיליג'נט משיקה את צוות החשיבה הגלובלי הראשון למימשל באמצעות מכון דיליג'נט

באמצעות הרשת הגלובלית שלה שכוללת יותר מ-500,000 חברים במועצות מנהלים ואנשי מקצוע בתחום המימשל, המובילה בניהול מימשל תאגידי מנצלת את ההגעה ונקודת המבט שלה כדי לתרום בחזרה לקהילת החברים במועצות מנהלים באמצעות פלטפורמת מחקר חדשה

ניו יורק, 5 בדצמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

חברת דיליג'נט חשפה היום את מכון דיליג'נט, צוות חשיבה פורץ דרך שמוקדש למילוי חסר אצל חברים במועצות מנהלים כיום סביב נקודת מבט גלובלית על מימשל.

בליבתו, מכון דיליג'נט מספק לחברים במועצות מנהלים ולהנהלות בכירות מחקר גלובלי מוביל בענף על פרקטיקות מימשל כדי לתת למקבלי החלטות יותר מידע, ובכך לאפשר לארגונים להגדיל את ההשפעה הסביבתית והחברתית ואת הערך בטווח הארוך. עם גישה ליותר חדרי ישיבות של מועצות מנהלים מכל חברה בעולם, דיליג'נט נמצאת בעמדה ייחודית לשתף את הידע הקולקטיבי של הקהילה הזאת כדי לשפר את פרקטיקות המימשל בכל העולם.

ההודעה הזאת מגיעה בשנה מלאה בחידושים מדיליג'נט ומפגינה את ההשקעה המתמשכת של החברה בהעצמת המעמד של המימשל התאגידי בעולם. זרוע המחקר החדשה מציעה לחברים במועצות מנהלים נקודות מבט חשובות מהמוחות הטובים ביותר של היום כדי שההחלטות והאסטרטגיות שמניעות הצלחה עסקית יהיו יותר מושכלות.

"כמובילה בתוכנת מימשל, נטלנו על עצמנו לתרום בחזרה לקהילה הגלובלית של חברים במועצות מנהלים באמצעות ההקמה של מכון דיליג'נט", אמר מנכ"ל דיליג'נט בריאן סטאפורד. "מה שחשוב היום לחדר הישיבות של מועצת המנהלים שונה משנים עברו. הארגון היחיד במינו הזה מצייד מנהלים במידע ומחקר משני משחק, ונותן להם כלים לקבל החלטות יותר תובנתיות ואסטרטגיות שמניעות את העסק שלהם קדימה".

ההגעה הגלובלית של דיליג'נט מבדילה את המחקר של המכון ונובעת מניסיון אמיתי במגזרים ואזורים ג"ג שונים. באמצעות הסקרים הכמותיים שלו, חקר המקרים וראיונות עם אנשי מקצוע ומומחים מובילים, המכון משפר את השקיפות, נשיאה באחריות ויעילות של עסקים בכל העולם. המכון כבר סיפק תובנות מפאנל גלובלי של חברים במועצות מנהלים על הרבה שאלות דוחקות לגבי שירות במועצת מנהלים מעמיתיהם בסדרה "שאל חבר במועצת מנהלים". המכון גם הרכיב מועצה מייעצת עם חברים ממגזרים ואזורים ג"ג שונים. חברי הוועדה המייעצת מציעים נקודת מבט נפרדת להנחיית המכון. החברים הם:

  • אנסטסיה לוטרבך, חברה במועצות המנהלים של דן אנד ברדסטריט, Wirecard ו-Censhare, יועצת בכירה למקינזי ושות' והמחברת של The Artificial Intelligence Imperative: A Practical Roadmap for Business
  • דייוויד לרקר, פרופסור הקתדרה ע"ש ג'יימס אירווין מילר לחשבונאות ומנהל יוזמת המחקר על מימשל תאגידי בבית הספר למינהל עסקים של סטנפורד.
  • דוטי שינדלינגר, סגנית נשיא ואוונגליסטית טכנולוגיה למימשל בחברת דיליג'נט, מחברת שותפה של Governance in the Digital Age שיופיע בקרוב, נואמת מפורסמת על נושאי מימשל והמייסדת של BoardEffect.
  • פיטר גליסון, נשיא ומנכ"ל האיגוד הלאומי של דירקטורים בחברות.
  • סוזן קילסבי, יו"ר Shire plc. ודירקטורית לא ביצועית של Diageo, Goldman Sachs International, Fortune Brand Home & Security ו-BBA Aviation.
  • סוזן פורסטר, חברה במועצות המנהלים של G8 Education Ltd, Over the Wire ו-Xenith IP Group, וגם היו"ר של National Veterinary Care Ltd.
  • ט"ק קרסטטר, מייסד ומנכ"ל Boardroom Resources, עיתונאי לא קבוע של Corporate Board Member והמנחה של "Inside America’s Boardrooms"
  • בריאן סטאפורד, מנכ"ל דיליג'נט ומחבר שותף של Governance in the Digital Age שיופיע בקרוב.

"מכון דיליג'נט מתמקד בסוגיות הגלובליות שניצבות בפני מועצות המנהלים כיום", אמרה אנסטסיה לוטרבך, חברה בוועדה המייעצת של מכון דיליג'נט. "נעשה יותר ויותר קשה לתת מענה לתחרותיות של חברות ולהגדיל את הערך של עסקים בעידן של עליית הבינה המלאכותית, חששות גלובליות לגבי אי שוויון ובלבול לגבי ההשפעה של נתונים על החיים וקבלת ההחלטות שלנו. מכון דיליג'נט מספק פלטפורמה נהדרת שמספקת למועצות מנהלים מידע על מקרי שימוש, פרקטיקות מיטביות ותמיכה בחברים במועצות מנהלים בתהליך קבלת ההחלטות".

מכון דיליג'נט הוא זרוע המחקר הגלובלית על מימשל של חברת דיליג'נט, שיותר מ-550,00 אנשים ב-14,000 ארגונים ב-90 מדינות משתמשים במוצרי המימשל התאגידי שלה. הוא יפעל בנפרד מעסקי הליבה של החברה. המחקר הוא חינם וזמין באתר WWW.DiligentInstitute.com.

אודות מכון דיליג'נט

מכון דיליג'נט הוקם ב-2018 כדי להציע נקודת מבט גלובלית על הנושאים המורכבים ומשבשים של מימשל במועצות מנהלים שאיתם מתמודדים כיום חברים במועצות מנהלים והנהלות. המכון משמש כזרוע המחקר הגלובלית על מימשל של חברת דיליג'נט, הספקית המובילה בניהול מימשל תאגידי של פתרונות מימשל תאגידי ועבודה משותפת מאובטחים למועצות מנהלים ומנהלים בכירים. מכון דיליג'נט ממומן רק על ידי חברת דיליג'נט.

אודות דיליג'נט

דיליג'נט היא הספקית המובילה בניהול מימשל תאגידי של פתרונות מימשל תאגידי ועבודה משותפת מאובטחים למועצות מנהלים ומנהלים בכירים. יותר מ-14,000 לקוחות ביותר מ-90 מדינות ובכל שבע היבשות מסתמכים על דיליג'נט להפצה מאובטחת של חומרי מועצות מנהלים, וגם העברת מסרים מאובטחת, ציות משולב, הערכה של מועצות מנהלים וניהול ישויות. Governance Cloud הוא הפתרון היחידי שעונה על צורכי המימשל המתפתחים של ארגונים מובילים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.diligent.com.

אנשי קשר
For Diligent Corporation
Greg Nyhan, 646-215-6884
[email protected]

מקור: Diligent Corporation

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
https://www.businesswire.com/news/home/20181205005043/en/Diligent-Launches-Global-Governance-Think-Tank-Diligent-Institute

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.