ננו דיימנשן - המובילה בתחום הדפסת התלת מימד
ננו דיימנשן - המובילה בתחום הדפסת התלת מימד
הודעה לעיתונות

ננו דיימנשן ומפיץ החברה HDC השלימו מכירה והתקנה של מדפסת ה- DragonFly Pro בפארק הטכנולוגי Chungbuk בדרום קוריאה

חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי היא מכרה והתקינה את מדפסת התלת מימד של החברה, DragonFly Pro, לפארק הטכנולוגי Chungbuk בדרום קוריאה. התקנת מערכת ה- additive manufacturing להדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה הושלמה ביחד עם HDC, המפיץ המוביל של החברה בדרום קוריאה.

הפארק הטכנולוגי Chungbuk הינו מכון מחקר ללא מטרות רווח, המחבר בין שחקנים בתעשיה, האקדמיה וממשלת דרום קוריאה, לטובת מחקר ופיתוח משותפים לתחומי ה-IT, מוצרי צריכה מתקדמים, תחבורה, אנרגיה וביו. המכון קיבל מספר פרסים לאומיים כהכרה בתמיכה המצטיינת המוענקת למחקר ועסקים במהלך 15 שנות פעילות הפארק.

הפארק הטכנולוגי Chungbuk רכש את מדפסת ה- DragonFly Pro על מנת להאיץ ולייעל תהליכי פיתוח אלקטרוניקה המתבצעים במקום, עם דגש לעיצובים חיוניים ושלב אבטיפוס של פרויקטים חדשניים בתחום האלקטרוניקה.

"השוק הקוריאני הינו אחד מהשווקים בעלי הצמיחה הגבוהה ביותר בתחום האלקטרוניקה ואנו מאמינים כי additive manufacturing יהווה תפקיד מרכזי בעתיד של אלקטרוניקה מודפסת בקרב מפתחים ויצרנים קוריאנים", ציין בריאן סאו, נשיא HDC.

"השוק בדרום קוריאה הינו בעל חשיבות גבוהה לננו דיימנשן והתקנות אצל לקוחות מובילים וחדשניים, כמו הפארק הטכנולוגי Chungbuk, הינן אחת הסיבות המרכזיות לחבירה לשותפים כמו HDC," ציין גלעד רשף, מנהל אזור אסיה פסיפיק בננו דיימנשן. " באמצעות שילוב מיומנות טכנולוגית עם מערך שיווק ומכירה אגרסיבי, מפיצים מובילים כמו HDC, ממוצבים היטב על מנת להביא את פתרונות ה- additive manufacturing של ננו דיימנשן לשוק בדרום קוריאה ולסייע בהנעת תהליכי העיצוב והייצור של מוצרים בתחומי הצריכה, תחבורה, ביטחון, רפואה ותעשיות נוספות, אשר תורמים רבות לכלכלה הקוריאנית."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.