אופניים חשמליים Big Dog Extreme
אופניים חשמליים Big Dog Extreme
אופניים חשמליים Big Dog Off Road
אופניים חשמליים Big Dog Off Road
הודעה לעיתונות

גרין בייק משיקה בישראל אופניים חשמליים עם גלגלי בלון Big Dog

חברת גרין בייק העוסקת ביבוא אופניים חשמליים משנת 2005 משיקה בישראל את סדרת Big Dog. מדובר באופניים חשמליים מתקפלים עם צמיגים ברוחב 4 אינץ' תוצרת INNOVA. הסדרה כוללת דגם EXTREME עם שיכוך קדמי בלבד ודגם OFF ROAD עם שיכוך מלא.

האופניים מגיעים עם סוללה נשלפת 48 וולט, 15.9 אמפר של חברת בוסטון פאוור האמריקאית, בלמים הידראוליים עם ניתוק חשמלי, מנוע פט רוחבי של חברת fan 8 וצג דיגיטלי אשר מציג את מהירות הנסיעה, קילומטרז', מרחק ועוד.

בדיווש חשמלי עד 25 קמ"ש, ניתן להגיע עם האופניים למרחקים של 50-60 ק"מ במישור, לאדם במשקל 70 ק"ג. זמן הטעינה של הסוללה הוא עד 8 שעות. האופניים מתאימים לאנשים עד משקל של 120 ק"ג. אורך האופניים הוא 160 ס"מ והמשקל 30 ק"ג.

לאופניים מסדרת Big Dog ידיות בציפוי עור, בולם זעזועים במוט המושב, שלדת אלומיניום תעופתי, סבל Havy Duty עם כושר נשיאה עד 25 ק"ג, פנס קדמי ואחורי, צופר חשמלי מובנה בתוך הפנס וגיר אוטומט של הילוכים. המושב ארגונומי כדי שיהיה נוח לנסיעות ממושכות.

מחירו של דגם Extreme הוא 7,500 ₪ ומחירו של דגם Off Road עם בולם זעזועים קדמי ואחורי הוא 7,980 ₪. המוצרים זמינים במבחר צבעים: שחור זהב, לבן אדום, שחור כתום, שחור זהב אדום, שחור כסף, לבן כסף, שחור כסף אדום. ניתן להשיג את הסדרה החדשה אצל המשווקים המורשים ואתר המכירות No Risk אשר מעניק שילוח מהיר עד 5 שעות בין אשדוד לנתניה, כולל הרכבה והדרכה חינם בבית הלקוח.

גרין בייק נמנית בין החברות הראשונות שהחלו לשווק אופניים חשמליים בארץ. דגמי הטורו והלג'נד שלה מוכרים היטב בענף האופניים החשמליים. החברה מעודדת רכיבה ירוקה אשר מבטלת את זיהום האוויר שיש ברכב בנזין/סולר.

http://www.greenbike.biz
https://www.no-risk.co.il/category/אופניים-חשמליים

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נו ריסק סחר בע"מ.