מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 11/12/2018 15:52
נושא: אמנות
שרלוט להשאפל - ביסטרו פאריזאי
שרלוט להשאפל - ביסטרו פאריזאי
הודעה לעיתונות

האמנית הצרפתייה, שרלוט להשאפל לסדנת אמן בישראל!

לכבוד התערוכה "גלריה ג'ינא - יום הולדת 15" שתציין יום הולדת למרכז הבינלאומי לאמנות נאיבית שבתל אביב, תגיע לישראל האמנית שרלוט להשאפל לשיח גלריה לקהל הרחב ולסדנת אמן לאמנים הנאיביים המקומיים של הגלריה.

שיח גלריה: יום חמישי 10.01.2019 ב-19:30.

סדנת אמן יום שישי ה-11.01.2019 בשעות הבוקר המאוחרות.

האמנית שרלוט להשאפל, מייסדת וחברת קבוצת "הנאיביים" בצרפת, ואחת מהאמנים המוכרים ביותר בז'אנר, תגיע לארץ לחגיגות 15 שנה לגלריה ג'ינא לאמנות נאיבית בינלאומית.

במסגרת ביקורה, יתקיים שיח גלריה ביום חמישי ה-10.01.2019 בו תדבר על אמנות נאיבית, הצלחה בינלאומית , מקורות השראה ודרך העבודה שלה. כמו כן, ב-11 לינואר תתקיים סדנה לאמנים נאיביים ישראלים.

"גלריה ג'ינא יום הולדת 15" מסכמת 15 שנים של מעורבות הגלריה באמנות נאיבית בישראל ובעולם. התערוכה באה לציין את ניצחונה של הרוח הילדית ותהיה מורכבת מנבחרת של האמנים הנאיביים האהובים ביותר על מבקרי הגלריה.

בין האמנים המשתתפים: פאוסטו פרז, אדוארדו אונגר, ג'נבייב ג'וסט, מריה לאורה ברטוז, לורנזו קרוז, ז'אן-פייר לוראן, אנה מריה דיאס ואחרים.

שרלוט להשאפל נולדה ב1955 בעיר סואילאק שבמחוז לוט שדרום בצרפת.

מאז ילדותה עסקה בציור ויחד עם אמנים אחרים הקימה את קבוצת Les naïfs ׁ(הנאיביים) .

ללהשאפל נערכו תערוכות יחיד בפריז, בריימס, אפרנאי, Le Raincy, ליון, גרנובל, מרסיי, מונפלייה, נאנט, רואן ובערים רבות אחרות.

כמו כן השתתפה בסלון ד 'אומנה, הסלון הבינלאומי לאמנות נאיבית בפריז, בתערוכה הקבוצתית "סוסייטר", של אמנים צרפתיים מובילים ובתערוכות קבוצתיות ברחבי קרואסי, פאו,

שבצרפת ותערוכות בינלאומיות בבלגיה, שוויץ , ארה"ב, קנדה, יפן, גרמניה, ספרד ואיטליה. ב2007 הציגה לראשונה בתל אביב.

להשאפל זכתה בפרס חביבת הקהל של הסלון הבינלאומי בננסי שבצרפת לשנת 1988 ופרס Chavalier avec Palmes הבלגי לשנת 2019.

עבודותיה נמצאות באוספים ציבוריים של מוזיאון שרברוק שבקנדה ובמוזיאון לאמנות נאיבית בעיר לנס, שבבלגיה, כמו כן במוזיאון לאמנות נאיבית של מקס פורני בפריז ועוד.

2 מונוגרפיות שלה יצאו לאור.

חלק מעבודותיה ניתן למצוא באוסף גלריה ג'ינא: בקישור.

ההשתתפות בשיח הגלריה היא בחינם, אך מותנית בהרשמה מראש במייל:

[[email protected]]

גלריה ג'ינא בצפון הישן של תל אביב היא הגלריה היחידה בעולם המתמחה באמנות נאיבית בינלאומית. בגלריה ניתן למצוא עבודות של למעלה מ-200 אמנים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.