הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל ממשיכה את הצמיחה בבריטניה עם Claritas Tax Limited

סן פרנסיסקו, 12 בדצמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל הרחיבה היום את עסקיה בבריטניה עם ההוספה של Claritas Tax Limited, חברת שירותי ייעוץ וציות מס מברמינגהם, העיר השנייה בגודלה במדינה. Claritas היא החברה הרביעית שמשתפת פעולה עם אנדרסן גלובל בבריטניה.

"הוספת חברה מבוקשת כמו Claritas היא לא רק תוספת הגיונית לאנדרסן גלובל, היא גם מרחיבה את ההיצע שלנו בבריטניה. הפרקטיקה שלהם מתמקדת במס חברות, הקלות מס של מו"פ, מיזוגים ורכישות, השקעות פרטיות והון סיכון בנוסף למתן שירות ליחידים", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "איאן רייט והצוות שלו מחזקים את יכולות הליבה שלנו בבריטניה שכבר עכשיו איתנות, שוק קריטי עבור הלקוחות שלנו, ואנחנו מצפים לעבודה עם Claritas בכמה הזדמנויות תאגידיות קרובות".

Claritas Tax Limited שהוקמה ב-2012 היא עסק מוכוון ייעוץ שמספק תחום מלא של שירותי ייעוץ וציות מס לעסקים יזמיים בבעלות פרטית, הון סיכון ובבעלות השקעות פרטיות, חברות שרשומות בבורסה ובעלי העניין שלהם.

"כמה מעמיתיי ואני בוגרים של ארבע הגדולות, אבל ההזדמנות להרחיב את תחום המומחיות שלנו הופכת את אנדרסן גלובל להתאמה הטבעית", אמר איאן רייט, המנהל הכללי של Claritas. "אחרי דיונים עם מרק בששת החודשים האחרונים, הבנתי שאנחנו חולקים מחויבות משותפת לספק שירות מותאם אישית הטוב מסוגו ללקוחות בכל ההיבטים של ענייני המס שלהם".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו קרוב ל-4,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-125 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700

מקור: Andersen Tax

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.