הודעה לעיתונות

פורסייט ו-RH אלקטרוניקה משלבות כוחות לשיתוף פעולה אסטרטגי

במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי, RH מתכוונת להשקיע מיליון דולר בפורסייט במחיר שמהווה פרמיה על מחיר השוק

נס ציונה, ישראל, 17 בדצמבר, 2018 - חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום על חתימת הסכם פיתוח והשקעה לא מחייב עם חברת RH אלקטרוניקה בע"מ, חברת קבלנות משנה מובילה בייצור והרכבה של מערכות אלקטרוניות.
ההסכם מתייחס לתנאים לפיהם פורסייט תשכור את שירותיה של RH, באופן ישיר ו/או באמצעות קבלן מאושר שלה, טונסון לאבס, לפרויקט רב-שלבי לפיתוח פתרונות FPGA ו- ASIC מבוססי שבבים עבור QuadSight™, מערכת הראייה הממוחשבת של פורסייט בעלת ארבע מצלמות. תחילה, RH תניח את התשתית לפלטפורמת לוח FPGA. לאחר השלמת שלב 1 ובדיקות קבלה מוצלחות, RH מתוכננת להתקדם לקראת פיתוח וייצור שבב ASIC עבור מערכת QuadSight™.
הצדדים מתכוונים לחתום, תוך חודשיים, על הסכם מחייב המבוסס על עקרונות ההסכם המקורי הבלתי מחייב, במסגרתו יקבעו הצדדים את הכמויות המינימליות של יחידות הייצור של QuadSight™ והתנאים המסחריים של הייצור האמור. בנוסף, במסגרת ההסכם המחייב RH תקבל "זכות סירוב ראשון" לייצור של מערכות QuadSight™ ותכין את התשתית עבור ייצור כאמור.
כמו כן, RH מתכוונת לרכוש מפורסייט, על פי ההסכם המחייב הסופי כ-1% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, בתמורה כוללת של 3,700,000 ש"ח, או 3.00 ש"ח למניה רגילה, המהווה פרמיה של 89% על מחיר השוק.
"אנו נרגשים מאוד לקראת שיתוף הפעולה האסטרטגי החשוב הזה עם RH שמטרתו לאפשר לנו להשיג אבני דרך טכנולוגיות עתידיות חשובות", אמר מנכ"ל פורסייט, חיים סיבוני. "ההשקעה המיועדת של RH בפרמיה מעל מחיר השוק מסמלת הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה של פורסייט. יכולות ההנדסה, הפיתוח והייצור של RH הן בעלות ערך רב עבור פורסייט, מה שהופך את RH לשותף אידיאלי למפת הדרכים העתידית שלנו."
"אנו מאמינים בפורסייט, בטכנולוגיה שלה ובמוצריה", אמר יו"ר מועצת המנהלים של RH, יעקב רוזנברג. "ההזדמנות לשתף פעולה עם פורסייט מאפשרת לנו להיכנס לעולם המרתק של תעשיות הרכב. הסכם זה צפוי לתת ל-RH זכויות בלעדיות על קווי ייצור חדשים אשר לבטח יתרמו לצמיחת החברה".

אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות ראייה ממוחשבות העושות שימוש בשתיים או ארבע מצלמות ופתרונות V2X המבוססים על תקשורת סלולרית לתעשיית הרכב. מערכות הראייה הממוחשבת של החברה מבוססות על ניתוח וידאו בתלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה והיתוך חיישנים. החברה, באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ, חברת הבת בבעלותה המלאה, מפתחת מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה. המערכות נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא. מערכות החברה פונות לשוק מערכות סיוע לנהג (ADAS), ולשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה צופה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.
אודות RH אלקטרוניקה
RH אלקטרוניקה נוסדה בשנת 1986 והינה חברת קבלנות המשנה המובילה בייצור מערכות אלקטרוניות. בסיס פעילות החברה ממוקם בנצרת עלית, ישראל, עם מפעלים ברחבי העולם, כולל ארה"ב, אירופה וסין.
ל-RH מערכות ייצור מתקדמות בתחומי כרטיסים אלקטרונים, מכאניקה, כבלים ועיבוד שבבי תחת קורת גג אחת. החברה מספקת שירותי קבלנות ראשית לפיתוח, הנדסה וייצור.
החברה פעילה בשווקים בתחום הדפוס הדיגיטלי, מערכות בתחום הסמיקונדוקטור, מערכות רפואיות, אבטחה, תקשורת, ומערכות צבאיות. במקביל, RH מפעילה תוכנית ייחודית לתמיכה בחברות הזנק על מנת לתמוך בחברות אלו ולאפשר להן להגיע לשוק בזמן הכי מהיר משלב הפיתוח עד ייצור מערכות סדרתיות.
אודות טונסון לאבס
טונסון לאבס הינה חברת הנדסה המעניקה שירותי פיתוח ומיקור חוץ לפיתוח מוצרים כבר למעלה מעשרים שנים. החברה מפתחת מוצרים לשוק הרפואי ולתחום ראיה ממוחשבת. שלבי הפיתוח ניתנים לחברות סטארטאפ ועד לאירגונים גדולים בתמהילים שונים. החברה פועלת תחת התקנים ISO 9001, ISO 13485 ומספקת מענה לחברות היי טק, חברות הזנק ויזמים משלב ההגדרות ועד לשלב מסירת מוצר אחרי תקינה ליצור המוני, לרבות עיצוב תעשיתי, תכן מכני, פיתוח חומרה ותוכנה, אינטגרציה של מערכות, ניהול פרוייקט, יצור דגמים ומעבר תקנים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדי ומיכל יחסי ציבור וקשרי משקיעים.