מפרסם: Unik
תאריך: 20/12/2018 14:40
נושא: בידור ופנאי
תמיר דיין, מנכ"ל Expo Tel Aviv – צילום: יח"צ
תמיר דיין, מנכ"ל Expo Tel Aviv – צילום: יח"צ
תמיר דיין, מנכ"ל Expo Tel Aviv ויעקב אבי רוימי, מנהל בי"ס מרכז חינוך אורט ישראל בית שאן צילום: יח"צ
תמיר דיין, מנכ"ל Expo Tel Aviv ויעקב אבי רוימי, מנהל בי"ס מרכז חינוך אורט ישראל בית שאן צילום: יח"צ
הודעה לעיתונות

"אקספו תל אביב" המארח גם השנה את מופע הפסטיגל, חילק מאות כרטיסים לילדים, מלוויהם ונציגי העמותות השונות

זה כבר כמה שנים ש- Expo Tel Aviv(לשעבר מרכז הירידים), מפרסמת קול קורא שמאפשר לעמותות לבקש תרומה של כרטיסים לפסטיגל. מנכ"ל ,Expo Tel Aviv תמיר דיין ויו"ר הדירקטוריון חווה בר שי אירחו בשבוע שעבר להדלקת נרות חגיגית 180 ילדים וילדות שהוזמנו מקרב עמותות המטפלות בילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחות עם לקות הורית.

במסגרת האירוע, Expo Tel Aviv המארח גם השנה את מופעי הפסטיגל, חילק מאות כרטיסים לילדים, מלוויהם ונציגי העמותות השונות. מנכ"ל Expo Tel Aviv, תמיר דיין, בירך את הנוכחים ואמר "שלמרות כל האנשים החשובים שבאים לפה מדי יום, היום שהכי מרגש ומשמח אותנו זה היום שאתם באים לבקר פה. אנחנו רוצים לחלוק אתכם את החג, ליהנות מהנוכחות שלכם ולהדליק אתכם נרות החנוכה". יו"ר הדירקטוריון חווה בר שי ריגשה בדבריה ואמרה כי "המסר החשוב של החג הזה עבורי הוא היכולת של כל אור קטן ליצור את הבדל גדול, תחשבו כמה נקודת אור קטנה יכולה לשנות את כל התמונה כשהאופק רחוק ולא רואים את הדרך, כל אחד מכם הוא נקודת אור, כמו נר חנוכה שיכול לחולל פלאים. כמו האור, אני מאמינה שגם האחדות וקבלת השונה יכולים להתחיל מבודדים ולהציל לבבות גדולים." הילדים ושאר הנוכחים שרו שירי חג בנוכחות כוכבי פסטיגל, התכבדו בסופגניות וכיבוד, שחברת הקייטרינג Daily events תרמה, והמשיכו בשמחה ליהנות ממופע הפסטיגל שהתקיים לאחר מכן.

בין הגופים שזכו לתרומה: בי"ס מרכז חינוך אורט ישראל בית שאן, משפחתון סוזאן, עמותת "צעדים קטנים", קו לחיים - תנועה חברתית לשיפור והצלת חיים בישראל ותסמותק.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.