עטיפת הספר 'סתם כי בא לי לספר'
עטיפת הספר 'סתם כי בא לי לספר'
תמונה של גילה ירון
תמונה של גילה ירון
הודעה לעיתונות

קטעי שירה נדירים בתוכנית הרדיו עם הזמרת גילה ירון – ירון משיקה ספר דיגיטלי חדש, אתר חדש והרצאה חדשה

קטעי שירה נדירים בתוכנית הרדיו עם הזמרת גילה ירון – 'אוצר ישראלי' בקול ישראל. ירון משיקה ספר דיגיטלי חדש, אתר חדש וסדרת הרצאות חדשה

הזמרת המיתולוגית, גילה ירון, לא נחה לרגל וחוגגת יום הולדת 70

זמרת הסופרן הישראלית גילה ירון התארחה השבוע בתוכנית הרדיו 'אוצר ישראלי' והציגה קטעי שירה נדירים כמו גם פרטים חדשים אודות שניים מגדולי המוסיקה הקלאסית של המאה ה20 שעמם עבדה, אליזבת שוורצקופף וגארי ברתיני.
בכך מגיעה לשיאה, תקופה חדשה בחיי הזמרת הוותיקה שגם השיקה לאחרונה גרסה דיגיטלית לספרה 'סתם כי בא לי לספר' וסדרת הרצאות חדשה המספרת את סיפורה של המוסיקה הקלאסית לצד הקריירה העשירה של ירון.
סיפורה הוא סיפור של זמרת קונצרטים, ששרה מרפרטואר המוסיקה הקלאסית על סוגותיה השונות.
גילה מביאה בהרצאתה דוגמאות מוקלטות משירתה מעולם האורטוריה והקונצרט, השיר האומנותי והמוסיקה הקאמרית, כמו גם מן הרפרטואר המקהלתי.
היא הופיעה ב 40 שנות קריירה על כל במות הארץ (הרבתה להופיע גם על במות באירופה ובאמריקה), עם כל התזמורות ועם מיטב המנצחים ומשמשת פנים לעשייה המוסיקלית הקולית בישראל משנות ה 60 ועד היום.
גילה ירון הייתה לדמות מפתח בחיי המוסיקה בישראל המתפתחת, אחת מן הזמרות הגדולות שקמו לתרבותה.
גילה לימדה כ 30 שנה באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים ושמשה בה במשך 10 שנים כראש המחלקה הווקאלית.
היא כתבה ספרים העוסקים בהוראת גרמנית לזמרים ובהגייה נכונה (בשש שפות). ספרים אלה היו לנכסי צאן ברזל עבור מורים, זמרים, תלמידי האקדמיה ומנצחי מקהלות, העושים בהם שימוש נרחב בעבודתם.
בשנת 2014 פרסמה אוטוביוגרפיה בשם "סתם כי בא לי לספר" בהוצאת סטימצקי. בספר זה כינסה גילה זכרונות ורשמים מן הקריירה המוסיקלית הענפה שלה. הספר זכה להצלחה ובשנת 2016 הוא תורגם לאנגלית ולגרמנית וראה אור בהוצאת קונטנטו נאו.
התיאורים בספרה שזורים בתולדות המוסיקה האומנותית-קונצרטית בארץ ויש בהם גילוי של קשרים אישיים, אתגרי יצירה, התפתחות החינוך המוסיקלי וכל הנעשה ברקע ובאחורי הקלעים של המוסיקה הווקאלית בישראל. הכל מובא בשפה קולחת, מתובל בהומור, ברגש ובאנושיות.

מצ"ב עטיפת הספר 'סתם כי בא לי לספר'
מצ"ב תמונת פרופיל (ללא זכויות)
לינק לראיון עם גילה ירון לקראת סדרת ההרצאות

לתאום ראיון עם גילה ירון, אנא צרו קשר עם אלון חסיד, מנהל השיווק בקונטנטו נאו [email protected] או 054-6668988 .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.