מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 21/12/2018 08:18
נושא:
הודעה לעיתונות

משכנתא לסגירת הלוואות- משכנתא מוחקת- לאיחוד ההלוואות במשכנתא / מרטין בוקסדורף

נשארתם עם משכנתא נמוכה יחסית ועכשיו רוצים להכניס לתוך המשכנתא את כל ההלוואות הקיימות שלכם ולהפוך את כל ההחזרים הגדולים החודשיים לתוך החזר אחד קטן של המשכנתא? אז הגעתם למקום הנכון, שמי מרטין בוקסדורף ואני מתמחה במשכנתאות שמטרתן היא סגירת הלוואות על ידי הכנסתן לתוך המשכנתא הקיימת.

איך הדברים עובדים?

למעשה הפרוצדורה היא מאוד פשוטה אבל יחסית מורכבת לאישורים, כלומר הרעיון הוא פשוט אבל הביצוע מאוד מורכב. כלומר, אם המשכנתא שלכם היום היא נמוכה מ50 אחוז משווי הבית, אז ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת עד שנגיע ל50 אחוז משווי הבית.

כלומר אם המשכנתא הקיימת היא 40 אחוז משווי הנכס, אז ניתן לקחת עוד 10 אחוז משווי הנכס כדי לסגור את כל ההלוואות הקיימות בחשבון. במילים אחרות, אם הנכס שווה 1 מיליון, ויש עליו משכנתא של 400 אלף, אז ניתן לקחת עוד 100 אלף כדי לסגור את כל ההלוואות הקיימות בחשבון. כך נגיע ל50 אחוז משווי הנכס בדיוק.

כמובן שהשמאי שהבנק שולח, הוא היחיד שקובע מה שווי הבית. כלומר, לאחר אישור עקרוני בבנק, מזמינים שמאי שהבנק מפנה והוא זה שקובע מה שווי הנכס במדויק. הבנק מסתמך על הערכת השמאי בלבד.

למה להיעזר ביועץ מומחה?

קודם כל אם היו לכם עיקולים או בעיות BDI מומלץ או אפילו חובה להיעזר ביועץ משכנאות, אם עברתם מקרים מורכבים כמו משכנתא אחרי הפטר, אתם חייבים להיעזר ביועץ מומחה, אבל גם אם לא קרה לכם כלום מעולם, עדיין יועץ מומחה זה דבר נדרש כדי להגיע לאישור המשכנתא לסגירת חובות, להגיע לריביות סבירות או סתם לקדם הליכים בצורה מהירה יותר.

דברים חשובים לשים אליהם לב בהליך האישור של משכנתא לסגירת חובות:

הדבר הראשון הוא זה כמובן התנהלות המשכנתא הראשונה, כלומר האם היו לכם בעיות כל שהן עם תשלומי המשכנתא הראשונה, כלומר אם היו בעיות בהתנהלות המשכנתא הראשונה, הסיכוי לקבל משכנתא נוספת הוא נמוך מאוד.

בנוסף, שימו לב להתנהלות הפיננסית שלכם בכללי, אם היו בעיות עם הלוואות עם צ'קים חוזרים או הוראות קבע שחזרו מסיבת אכ"מ זה יכול מאוד אבל מאוד להקשות על קבלת המשכנתא.

בעיות בנכס:

מקרה נפוץ שבגללו נופלות משכנתאות לסגירת הלוואות, זה בגלל בעיות בנכס. כלומר הרישום בנכס עדיין לא הושלם, יש עיקולים על הבית בטאבו, הוצאות לפועל פתוחות וכן הלאה. הדברים האלו מעכבים את קבלת המשכנתא בצורה משמעותית.

בעיה נוספת נוצרת כאשר הדירה רשומה עדיין בחברה משכנת והחברה לא השלימה את הרישום בצורה מלאה. גם המצבים האלו מונעים משכנתא. שימו לב היטב מה המצב הרישומי של הנכס לפני שאתם ניגשים לקבלת המשכנתא.

מרטין 0508116397

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.