מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 25/12/2018 10:53
נושא: הגיל השלישי, לייף סטייל
בדיקות שמיעה בגל מכשירי שמיעה
בדיקות שמיעה בגל מכשירי שמיעה
בדיקת ברה ותפקודי מערכת השמיעה בחברת גל מכשירי שמיעה
בדיקת ברה ותפקודי מערכת השמיעה בחברת גל מכשירי שמיעה
הודעה לעיתונות

בדיקת שמיעה ייחודית וחדשנית - ברה ובדיקות שמיעה פרטיות וללא תור מתבצעות בסניפי גל מכשירי שמיעה

מי שמכיר או שמע את השם (ברה – ABR או אפילו בדיקת גזע מוח) - צריך לדעת כמה דברים חשובים מאוד. בדיקת ברה (BERA) הינה בדיקה אובייקטיבית לבחינת תפקודי מערכת השמיעה. הבדיקה מיועדת להערכת סף השמיעה הפיזי של הנבדק והיא נערכת באמצעות מדידות ללא צורך בפעולות או במשוב מהנבדק עצמו. ברוב המקרים, נבדקים החווים בעיות שמיעה למיניהן, יופנו לביצוע בדיקת ברה כאשר גורמי המקצוע לא מצליחים לאתר בעיית שמיעה ספציפית מבדיקות שמיעה התנהגותיות, אודיוגרמות וכיוצא באלו.

הבדיקה מיועדת להערכת סף שמיעה אלקטרו פיזיולוגי ומודדת באמצעים נוירולוגיים את תגובת גזע המוח לגירוי קולי המגיע אליו באמצעות עצב השמיעה – החל באוזן הפנימית ועד לגזע המוח. משמעות ראשי התיבות הלועזיים של הבדיקה היא: Auditory Brainstem Response - קרי, בדיקת אודיומטריה לבחינת תגובת גזע המוח לגירוי קולי.

מטרת הבדיקה היא, שלילה או אישור של בעיית שמיעה, גידולים, שבץ מוחי, או בעיות שמיעה אחרות אשר רופאים אינם יכולים לראות. חשיבות הבדיקה גדולה ורצוי לבצעה סמוך לבדיקת השמיעה.

הבדיקה מיועדת גם לקבלת הערכת שמיעה של ילדים קטנים שאינם מגיבים בבדיקת שמיעה רגילה או אינם משתפים פעולה. הבדיקה גם מסייעת לשלול או לאשר ירידת שמיעה בקרב תינוקות שהוריהם חושדים שקיימת בעיית שמיעה אצל ילדם. הבדיקה אינה כואבת.

בישראל יש רק מספר מועט של מכשירי ABR המבצעים בדיקה זו ולפיכך זמן ההמתנה בבתי החולים עומד על 4-8 חודשים בממוצע ומחיר הבדיקה יקר.

חברת גל מכשירי שמיעה, יבואנית הציוד לבדיקת הABR, מזמינה את ציבור המעוניינים לבצע את הבדיקה באחד ממרפאותיה ברחבי הארץ באופן פרטי, במהירות וללא המתנה. הבדיקה תקפה לקבלת אישור מביטוח לאומי, לאיתור בעיות שמיעה ואיתור בעיה נוירולוגית.

במקביל מבצעת חברת גל בסניפיה ברחבי הארץ בדיקות שמיעה לקופות חולים לאומי מכבי ומאוחדת ובדיקת שמיעה פרטית מהירה וללא תור בעלות סמלית של 120 שקלים.

חברת גל מכשירי שמיעה הוקמה ב- 1981 ומתמחה בייצור, שיווק ושירות של מכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם. לקוחות החברה נהנים מפריסה ארצית, ממעבדת השירות למכשירי שמיעה המתקדמת ביותר בישראל ואפשרות ליהנות משירותי החברה הן במרפאות החברה והן בבית הלקוח. השירות כולל בדיקות שמיעה, יעוץ למכשיר שמיעה, שירות למכשירי שמיעה, טיפול בטיניטוס, סוללות, אטמים נגד מים או רעש. מכון גל עוסק גם בפיתוח של מכשירי שמיעה קטנים במיוחד ופיתוחים מקוריים וייחודיים המותאמים למידת האוזן ולצרכים המיוחדים של לקויי השמיעה.

הסניף הראשי של חברת גל מכשירי שמיעה ממוקם בירושלים, רחוב אגריפס 40 מרכז העיר, בניין מכבי, א-ה משעה 9:00-18:00. טלפון: 02-6254904. www.gal-ear.co.il

סניף תל אביב: רחוב זמנהוף 32, א' – ה משעה 08:00 – 17:00 טל: 03-5280461

יחסי ציבור: יצחק רביחיא: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.