הודעה לעיתונות

רגולציה ורפורמה 'בכנס משילות בחברה דמוקרטית' במכללה האקדמית צפת

יום ה' 27 בדצמבר 2019, החל מהשעה 14:00 במכללה האקדמית צפת

'כנס משילות בחברה הישראלית' יתקיים במכללה האקדמית צפת על רקע הבחירות הקרובות, וידון בשני נושאים הקשורים במשילות ומטרידים את הציבור: רגולציה ורפורמה.

הכנס שיתקיים באודיטוריום בית וואהל במכללה, יתחלק לשני חלקים עיקריים:
חלקו הראשון של הכנס ידון ברגולציה. את הדיון יפתח אורן הלמן סמנכ"ל רגולציה ושיווק בחברת החשמל שבהרצאתו יגע גם ברפורמה בחברת החשמל.

בועז ארד, דובר העמותה הליברלית החדשה, יציג את עמדתו המתנגדת לרגולציה ותומכת בשוק חופשי ובתחרות חופשית. את טיעוניו יוכיח בעזרת דוגמאות מהדיור, המזון והכלכלה.

חלקו השני של הכנס יעסוק ברפורמות. ח"כ יפעת שאשא-ביטון יו"ר הוועדה לזכויות הילד תציג את הרפורמה במעונות היום ובפעוטונים בישראל. אורן הלמן יציג את הבעיה של שילוב בעלי מוגבלויות בחברה ואת המאבק למען שילובם.

במהלך הכנס יועלו שתי סוגיות בנושא הרפורמות - האחת, מדוע לא נערכת רפורמה בתפקידו של היועץ המשפטי לממשלה, על כך תרצה ד"ר אפרת קנולר, מומחית בפוליטיקה הישראלית, מרצה במכללה האקדמית צפת.

שמואל הר-נוי, מנכ"ל המכללה האקדמית צפת, שהיה חבר בוועדות ממשלתיות שהכינו תכניות לרפורמה יתמקד בשאלה, מדוע נכשלות הרפורמות בישראל.

הכנס יגע במספר נושאים המשיקים לבחירות הקרובות: בעיית המשילות והרפורמות במשק. כדי להרגיע את הציבור, מקימים ועדות רפורמה, הן דנות מגישות המלצות שמתקבלות, מאושרות על ידי הממשלה ונכנסות למגירה. והציבור, נבוך מההבטחות.

לפרטים והרחבה:
יוני לובלינר
0545306490

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- המכללה האקדמית צפת.