שילוט No Risk בתחנת אוטובוס
שילוט No Risk בתחנת אוטובוס
קמפיין משלוח עד 60 דקות בראשון לציון
קמפיין משלוח עד 60 דקות בראשון לציון
הודעה לעיתונות

No Risk יוצאת בקמפיין שילוט חוצות בראשון לציון

חברת No Risk יוצאת בקמפיין פרסומי ברחבי ראשון לציון, אשר כולל שילוט חוצות, פרסום על גבי תחנות אוטובוס, פליירים ופרסום מקוון לתושבי העיר ברשת. החברה מפעילה אתר קניות אשר מבטיח משלוח עד 60 דקות באזור ראשון לציון והסביבה ומשלוח עד 5 שעות בין אשדוד לנתניה. באתר ניתן למצוא גאדג'טים, מצלמות, אופניים וקורקינטים חשמליים, ממונעים לילדים, אוזניות, רמקולים, שואבי אבק ועוד.

החברה סגרה על הסכמי פרסום מול החברות מבט ראשון ומקסימדיה. "אנחנו מביאים בשורה מהפכנית ומשמחת לתושבי ראשון לציון והסביבה. משלוח עד 60 דקות של מגוון מוצרים רחב באתר שלנו, באמצעות מערך משלוחים משלנו. בעזרת הקמפיין הפרסומי נוכל להגיע לאוזניים של כל תושבי העיר. אנו מאמינים שפרסום ממוקד ונרחב בראשון לציון יהיה אפקטיבי וימשוך את תשומת ליבם של עוברים ושבים אל המהפכה שלנו בעיר. המהפכה שמאפשרת לכל אדם לבצע הזמנה באינטרנט ולקבל את המוצר במהירות של משלוח פיצה" אומר מייסד החברה, דימה אסכינדזה.

החברה פועלת כל הזמן לצמצם את זמני האספקה וליצור מהפכה של ממש בתחום המסחר המקוון בישראל. מעבר לכך, בימים אלו עובדים בחברה על פיתוח אתר חדשני, מהיר וידידותי יותר למשתמש. האתר החדש צפוי להעלות לאוויר בתוך 3 חודשים. התכניות של החברה לשנת 2019 כוללות השקת אתר קניות למגזר הרוסי, השקעה גדולה יותר בתוכן מבוסס וידאו והקמת פורטל ספקים שיאפשר שקיפות ושיתוף פעולה מעמיק יותר.

https://www.no-risk.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נו ריסק סחר בע"מ.