מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 03/01/2019 10:55
נושא: מדיה ותקשורת
טל ענתבי. צילום יחצ
טל ענתבי. צילום יחצ
הודעה לעיתונות

טל ענתבי מונתה למנהלת תחום הדיגיטל והניו מדיה במשרד יחסי הציבור והדיגיטל אולמדיה

טל ענתבי מונתה למנהלת תחום הדיגיטל וניו מדיה במשרד יחסי הציבור והדיגיטל אולמדיה. תפקיד זה נוסף לתפקידה כיועצת תקשורת ויחסי ציבור, בו היא משמשת בשנתיים האחרונות. במסגרת תפקידה ענתבי תנהל את כל פעילות השיווק הדיגיטלי של הלקוחות לרבות בנייה והתאמה של אסטרטגיות שיווק, ליווי של תהליכי העבודה בתחום הדיגיטל מהקמה ועד הניהול השוטף, תכנון וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, מעקב ביצועים על קמפיינים ועוד.

ענתבי היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה. כיום סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, שניהם באוניברסיטה העברית.

מינויה של ענתבי נעשה במטרה להעניק תנופה ופיתוח לתחום הדיגיטל במשרד, המשלים לתחום יחסי הציבור ופעילויות משיקות בתחום ניהול קשרי משפיענים והפקות וידאו.

אודות אולמדיה
משרד יחסי הציבור, הניו מדיה והייעוץ התקשורתי אולמדיה מתמחה בקידום התדמית והמודעות של לקוחותיו בכל פלטפורמות המדיה – המודפסת, האלקטרונית, האינטרנט והרשתות החברתיות. המשרד פועל בכדי לתת ללקוחות את הייעוץ המקצועי ביותר על מנת להביאם לחשיפה חיובית אופטימלית, תוך התאמה של המסר הנכון לערוץ הנכון ולקהל היעד. המשרד הוקם בשנת 2003. בין לקוחות המשרד: מטריקס, בוקינג.קום, פיליפס, SAP, לנובו, קספרסקי, פורטינט, היטאצ'י, לנדא לאבס, Suunto, פורסקאוט, קלאודינרי, IonTerra ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.