הודעה לעיתונות

ווסרה מציגה Smartbadge לביש חדש שנבנה במיוחד לתחום הרפואה

המכשיר החכם מאיץ את הטיפול באמצעות תקשורת עם ידיים חופשיות והודעות מאובטחות

סן חוזה, קליפורניה, 7 בינואר 2019, (BUSINESS WIRE):

Vocera Communications, Inc. (NYSE:VCRA), מובילה מוכרת בפתרונות של תקשורת וזרימת עבודה קליניות, הודיעה היום על ההשקה של קטגוריה חדשה של מכשירי תקשורת לבישים שמאפשרת לקלינאים גמישות ומאיצה את הטיפול בחולים. Vocera Smartbadge משלב שימושיות של סמארטפון עם החופש של ידיים חופשיות של Vocera Badge כדי להגדיר מחדש את התקשורת הרפואית - שוב.

"המשימה של ווסרה היא לשפר את חייהם של המטופלים, המשפחות וצוותי הטיפול כבר יותר מ-18 שנה. ועל סמך משוב של הלקוחות, תכננו במחשבה רבה מכשיר אלגנטי, קל משקל, לביש וחכם שיאפשר לצוותי הטיפול לתקשר ולשתף פעולה בקלות רבה יותר", אמר ברט לנג, נשיא ומנכ"ל ווסרה. "Smartbadge החדש נבנה מתוך מטרה לנצל את יכולת התוכנה המלאה של Vocera Platform המורחבת -- שיחות קוליות, העברת הודעות, התראות ואזעקות קליניות ועוד -- באמצעות תצוגת מסך המגע הגדולה יותר".

היתרון הגדול ביותר של Vocera Smartbadge החדש על פני הגרסאות הקודמות של מכשיר התקשורת הלביש הוא הגודל של מסך המגע 2.4”, שמאפשר לקלינאים לקבל ולקרוא הודעות עם יותר הקשר על המטופלים. לדוגמה, אחות שמקבלת התראת אלח דם יכולה לראות את מספר החדר של המטופל, בתוספת שם המטופל, הגיל וסימנים חיוניים. המסך הגדול יותר גם מאפשר לקלינאים לצפות ברשימות אנשי קשר, וגם לקרוא ולשלוח הודעות טקסט ישר מה-Smartbadge שלהם.

המסך של המכשיר גדול יותר מה-Vocera Badge המקורי, אבל ה-Smartbadge החדש עדיין קטן, קל משקל, לביש ואידיאלי לקלינאים עסוקים שצריכים ידיים חופשיות כדי לטפל במטופלים. מיקרופונים ורמקולים משופרים מאפשרים קול באיכות גבוהה כשמתקשרים עם עמיתים גם במצב דיבורית וגם במצב שפופרת. לחצן מצוקה בלחיצה אחת חדש, ייעודי, תוכנן לאפשר לצוות להזעיק עזרה מהר יותר ובקלות רבה יותר במצבי חירום. בנוסף, ל-Smartbadge חיי סוללה ארוכים יותר, טעינת USB ויציאה למערכת אוזניות, ועיצוב עמיד וחסין מים.

"Vocera Smartbadge הוא גורם משנה מצב בתחום הבריאות וישפר את האופן שבו צוותי טיפול מתחברים, משתפים פעולה ומטפלים במטופלים", אמר טום סטפורד, סגן נשיא ומנהל מערכות מידע ב-Halifax Health. "הרשים אותי האופן שבו Smartbadge עדיין קטן וקל משקל אפילו עם מסך הודעות גדול יותר, שהוא עכשיו מסך מגע. ווסרה באמת הקשיבה ללקוחות שלה ותכננה את המכשיר החדש הזה שעונה על כל צורכי התקשורת הסלולרית של האחיות, הרופאים וחברי הצוות האחרים".

קלינאים יכולים לתקשר עם ידיים חופשיות, לקבל מידע עם הקשר על המטופלים, להגיע לאדם הנכון לפי שם, תפקיד או קבוצה ולקבל עזרה במקרה חירום בלחיצה על לחצן. Smartbadge ישתלב עם יותר מ-140 מערכות קליניות ותפעוליות, כולל תיקים רפואיים אלקטרוניים, מערכות קריאה לאחיות, מוניטורים פיזיולוגיים ועוד. באמצעות Vocera Platform, הנתונים נאספים מרוב המערכות שמשמשות בבתי חולים כיום. אפשר להציג ב-Smartbadge מידע על מטופלים, אירועים קליניים מתועדפים וזמינות של צוותי הטיפול. המכשיר הסלולרי האינטואיטיבי יעזור להגביר את היעילות של זרימת העבודה, להפחית עייפות הפרעות ולשפר את הטיפול במטופלים ואת חוויית המטופל.

בנוסף, לפלטפורמת התוכנה של ווסרה יש עכשיו יכולות ייחודיות שתוכננו במיוחד כדי לתמוך ברווחתם של עובדי הבריאות. בזמנים של מתח רב או תשישות רגשית, חברי צוות הטיפול יכולים להשתמש ב-Smartbadge כדי "להכריז על מצב לבנדר". הפקודה הקולית הפשוטה הזאת תשלח התראה לחברים בקבוצה רב תחומית שתגיב במהירות ותציע תמיכה גופנית, רוחנית ורגשית למטופלים, משפחות ואנשי צוות במצוקה. לאנשי צוות טיפול מותשים שצריכים רגע קצר כדי להירגע או לחזור לתפקוד, במכשיר הסלולרי החדש יש שלוש מדיטציות מודרכות.

אודות ווסרה

המשימה של Vocera Communications, Inc. היא לפשט ולשפר את החיים של אנשי מקצועות הרפואה והמטופלים, ובתוך כך לאפשר לבתי חולים לשפר את איכות הטיפול והיעילות התפעולית. בשנת 2000, כשהחברה הוקמה, התחלנו לשנות לתמיד את האופן שבו צוותי טיפול מתקשרים. כיום ווסרה ממשיכה להציע את הפלטפורמה המובילה של תקשורת וזרימת עבודה קליניות. יותר מ-1,700 מוסדות ברחבי העולם, כולל קרוב ל-1,500 בתי חולים ומוסדות רפואיים, בחרו בפתרונות שלנו כדי שאנשי הצוות ישלחו הודעות טקסט באופן בטוח באמצעות סמארטפונים או יבצעו שיחות עם ידיים חופשיות באמצעות Vocera Badge שלנו. יכולת עבודה הדדית בין ווסרה ו-140 מערכות קליניות ותפעוליות עוזרת להפחית עייפות התראות, להאיץ את זמני התגובה של הצוות ולשפר את הטיפול במטופלים ואת הבטיחות והחוויה שלהם. בנוסף לבריאות, ווסרה בבית במלונות יוקרה, מוסדות לטיפול בקשישים, מתקנים גרעיניים, ספריות, חנויות ועוד. ווסרה גורמת לשינוי בכל ענף שבו העובדים בתנועה וצריכים להתקשר מיידית עם אנשי צוות ולגשת במהירות למשאבים או מידע. ב-2017 ווסרה נכנסה לרשימת מאה החברות הכי אמינות באמריקה של פורבס. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.vocera.com ותעקבו אחר @VoceraComm בטוויטר.

Vocera® והלוגו של ווסרה הם סימני מסחר של Vocera Communications, Inc. שרשומים בארצות הברית ותחומי שיפוט אחרים. כל סימני המסחר האחרים המופיעים בהודעה זאת הם רכושם של בעליהם, בהתאמה.

אנשי קשר
Shanna Hearon
Vocera Communications, Inc.
669.999.3368
[email protected]

מקור: Vocera Communications, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190107005422/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.