מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 10/01/2019 09:36
נושא: תיירות
הודעה לעיתונות

כבר התלבשתם לאינסטוש? חברת Booking.com מגלה עד כמה המדיה החברתית משפיעה על הסטייל שלנו בזמן החופשה

● כמעט מחצית (48%) מכלל המטיילים אומרים שחשוב להם להיראות טוב בזמן החופשה
● 43% מהמטיילים רוצים להיראות במיטבם בתמונות מהנופש שיועלו למדיה החברתית, במיוחד בקרב בני דור ה-Z (59%) ודור ה-Y (56%)
● שליש (33%) מכלל המטיילים אורזים תוך מודעות למדיה החברתית ולכך שיצולמו במהלך חופשתם, כשכמעט מחצית מהם משתייכים לדור ה-Y (45%)
● למעלה משליש (38%) מכלל המטיילים מודים כי צילום תמונות למדיה החברתית הוא הדבר לו הם מצפים יותר מכל כשהם יוצאים לחופשה

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, המדיה החברתית ממלאת תפקיד מפתח בקבלת ההחלטות שלנו בנוגע למקום החופשה וסגנונה. החל מבחירת היעד המושלם, פעילויות בהן נוכל להתנסות, מה לאכול ואפילו מה לארוז וללבוש. חברת Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות לינה נהדרים, ערכה מחקר בקרב 21,500 מכלל המטיילים כדי לחשוף את השפעתה האדירה של המדיה החברתית על סגנון החופשות שלנו כיום.

המחקר מגלה כי המדיה החברתית מהווה שיקול עבורנו לא רק לפני החופשה, כש-38% מכלל המטיילים מודים כי צילום תמונות למדיה החברתית הוא הדבר שהם מצפים לו יותר מכל דבר אחר לקראת יציאה לחופשה. קרוב למחצית (48%) מהמטיילים טוענים כי חשוב להם להיראות טוב כשהם בחופשה, אך במקום שנתאמץ להתלבש עבור שותפינו לטיול, 43% מעוניינים להצטלם יפה בתמונות נופש שיועלו למדיה החברתית – בעיקר בקרב דור ה-Z (59%) ודור ה-Y (56%). שליש (33%) אורזים מתוך מחשבה על תמונות שיופיעו במדיה החברתית, כמעט חצי מהם מדור ה-Y (45%), ומודעים לכך שיצולמו במהלך חופשתם.

מחקר נוסף* של Booking.com גילה כי המדיה החברתית נוגעת לא רק בביגוד שעלינו, אלא גם ברקע שסביבנו, והשנה היינו עדים לטרנד של מטיילים שחזרו לבקר ביעדים מזיכרונות ילדותם האהובים ביותר. בשילוב בין עתיד לעבר, מטיילים קיבלו במהלך השנה השראה לשוב ליעדים החביבים עליהם מעברם ולגלות אותם בדרך חדשה לחלוטין. מהמחקר עולה כי למעלה ממחצית (60%) מהמטיילים התכוונו להיות פעילים מדי יום במדיה החברתית בשנת 2018, כך שנוכל לצפות לראות עוד מאותם אתרים נוסטלגיים חוזרים לעתיד ומונצחים בתמונות למען הדורות הבאים.

בהתחשב בתפקיד המשמעותי שיש למדיה החברתית בענייני תיירות וסטייל, אין פלא שמשפיעני רשת (37%) מעוררים בנו השראה לגבי הבגדים שאנחנו לוקחים אתנו לחופשה, כמו גם חברים (69%) ובני משפחה (60%). כיום, בשנת 2018, נראה כי השפעתה של המדיה החברתית על החלטותינו בהזמנת חופשה רק תלך ותתעצם, והפנייה לתרבות הפופ לצורך קבלת השראה לחופשה כבר ניכרת ב-44% מהמטיילים המעידים כי בגדי החופשה שלהם מושפעים מצפיה בתוכניות טלוויזיה.

יחד עם זאת, חמישית (19%) מכלל המטיילים מרגישים לחץ לרכוש בגדים חדשים לחופשה לאחר שראו תמונות נופש של אחרים במדיה החברתית. כריסטיאן קוואן (Christian Cowan), מעצב אופנה ושגריר Booking.com, אומר: "בתמונות שאנו מצלמים בחופשה כדאי לכם להראות צד אחר, באופן בו לא נראיתם בעבר – לבשו את בגד הים החדש או את השמלה האהובה עליכן, עם השיער אסוף (או פזור) לשם שינוי! בתמונות סלפי – הצטלמו על רקע מעניין, כך תראו לכולם שאתם בחופשה."

אודות Booking.com

חברת Booking.com B.V., אשר נוסדה באמסטרדם בשנת 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. חברת Booking.com היא חלק מקבוצת Booking Holdings Inc. (נאסד"ק:BKNG) ומעסיקה נכון להיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים הממוקמים ב-70 מדינות מרחבי העולם.
במשימתה לעזור לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול הקשיים הכרוכים בטיולים. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, בו ניתן למצוא כל דבר, החל בדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-28.8 מיליון יחידות אירוח רשומות, כולל 5.5 מיליון בתים, דירות ומקומות לינה ייחודיים אחרים, ביותר מ-138,000 יעדים ב-229 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.
מדי יום, מוזמנים יותר ממיליון וחצי לילות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו. כך שלא משנה אם לקוחות נוסעים למטרות פנאי או עסקים, הם יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוות את המחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.