הודעה לעיתונות

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים רוכשת את The MBA Tour

הרכישה תנצל את הנתונים והנכסים הדיגיטליים של GMAC כדי לעודד דו-שיח יותר אסטרטגי בין בתי ספר למינהל עסקים ומועמדים

רסטון, וירג'יניה, 14 בינואר 2019 (GLOBENEWS WIRE) :

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC), ארגון גלובלי של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים, רכשה את The MBA Tour, מותג מאוד מוכר בענף לימודי הניהול למוסמכים.
The MBA Tour תומך בפעילות הגיוס של בתי ספר למינהל עסקים על ידי ארגון אירועים שמתמקדים בלימודי מינהל עסקים בכל שנה ברחבי העולם. GMAC תפעל לפתח את מוצר הליבה של The MBA Tour, להתרחב לשווקים נוספים ולבדוק דרכים להעמיק את האינטראקציה בין בתי ספר למינהל עסקים וסטודנטים פוטנציאליים באופן אישי ועתיר נתונים.

הרכישה עולה בקנה אחד עם המשימה של GMAC: לבנות את הכלים שעוזרים לבתי ספר למינהל עסקים ולאנשים מוכשרים בגילוי והערכה הדדיים. GMAC תוסיף ערך על ידי שילוב בינת השוק והנכסים הדיגיטליים שלה כדי ליצור חוויית אירוע עשירה יותר ולמשוך תלמידים פוטנציאליים באמצעות פתרונות גיוס מקיפים שמתאימים את הנתונים, ההגעה והנוכחות שלה לאורך נקודות מגע מרובות עם התלמידים. בנוסף, GMAC תרחיב את האירועים של The MBA Tour לשווקים שלא מקבלים כיום מספיק שירות, ותביא גישה קלה יותר לגיוס למאגר חדש של תלמידים פוטנציאליים. בעשותה זאת, GMAC תספק לבתי הספר יותר הזדמנויות ליצור קשרים משמעותיים, יותר חזקים ועם יותר מידע. וכשיש להם יותר מידע שינחה אותם, תלמידים פוטנציאליים יכולים לקבל החלטות טובות יותר מהרגע שהם שוקלים תואר שני במינהל עסקים ועד שהם נכנסים לשלב הגשת הבקשות להרשמה.

"הרכישה של The MBA Tour היא חלק מפעילות מתמשכת לפתח דרכים יותר חכמות וחדשניות לעזור לבתי ספר למינהל עסקים להגדיל את צנרת המועמדים שלהם ולספק לתוכניות פתרונות יותר אינטואיטיביים ומונעים על ידי נתונים כדי לענות על צורכי הגיוס שלהם", אמר סנג'יט צ'אופלה, נשיא ומנכ"ל GMAC. "בניית צנרת חזקה ומגוונת היא עניין קריטי שבתי ספר למינהל עסקים ברחבי העולם מתמודדים איתו, ו-GMAC מכירה בתפקיד החשוב שהוא ממלא בחיבור בין בתי ספר ומועמדים".
The MBA Tour, כעת בבעלות מלאה של GMAC, התחיל לפעול ב-1993. הוא מארח יותר מ-60 אירועים של לימודי מינהל עסקים בכל שנה בשש יבשות ומחבר מועמדים עם בתי ספר למינהל עסקים מצפון אמריקה, אירופה, אסיה, אוסטרליה ודרום אמריקה.

"The MBA Tour היה תמיד מחויב לספק לבתי ספר את ההזדמנויות הטובות ביותר לפגוש מועמדים כשירים", אמר פטר פון לוסקה, מנהל עסקים ראשי ומנהל כללי של The MBA Tour. "GMAC ממוצבת היטב להפוך את האירועים האלה ליותר משכנעים עבור בתי ספר ומועמדים על ידי שימוש בנתונים ובגודל שלה והכנה טובה יותר של המועמדים ובתי הספר לדו-שיח יותר משמעותי".

הרכישה הושלמה ב-10 בינואר 2019.

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC) היא ארגון של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. נוסדנו ב-1953, ואנחנו מחויבים ליצירת פתרונות לבתי ספר למינהל עסקים ולמועמדים כדי שיגלו, יעריכו ויתחברו אלה עם אלה טוב יותר. אנחנו פועלים בשם בתי הספר וקהילת לימודי הניהול למוסמכים, וגם מדריכים מועמדים במסעם להשכלה הגבוהה, כדי להבטיח שמגלים את כל הכישרונות.

GMAC מספקת מחקר ברמה עולמית, הזדמנויות להתפתחות אישית והערכה לענף, שמיועדים לקדם את האמנות והמדע של הקבלה ללימודים. הבחינה Graduate Management Admission Test® (GMAT®) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר, ומכירים בה ביותר מ-7,000 תוכניות ברחבי העולם. הערכות אחרות של GMAC הן הבחינה NMAT by GMAC™ (NMAT®), לכניסה לתוכניות מינהל עסקים למוסמכים בדרום הודו, אפריקה הדרומית והפיליפינים וה-Executive Assessment (EA), שמיועדת ספציפית לתוכניות למנהלים בכירים ברחבי העולם.

פורטל הדגל שלנו למשאבים ומידע ללימודי ניהול למוסמכים, www.mba.com, מקבל יותר מ-6 מיליון ביקורים בשנה וכולל את כלי ההתאמה School Search ואת מסד הנתונים Graduate Management Admission Search Service® (GMASS®), שמתאים בין מועמדים ובתי ספר למינהל עסקים.
GMAC הוא ארגון גלובלי עם משרדים בהונג קונג, סין, גורוגרם, הודו, סינגפור, לונדון, בריטניה וארצות הברית. למידע נוסף על הפעילות שלנו, בקרו בבקשה באתר www.gmac.com.

איש קשר למדיה:
ג'פרי בייזי, מנהל קשרי מדיה, GMAC
+1 (703) 668-9799 או [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBENEWS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.